2015. szeptember 30. írta: Sirandrish
Tango Fiesta

Mikor megláttam egy videót a Tango Fiestáról, egyből a régi idők jutottak eszembe amikor még minden sokkal egyszerűbb volt a játékok terén.

tango_fiesta.jpg

Mivel régen is szerettem az ehhez hasonló játékokat, így nem csoda hogy azonnal ki akartam próbálni. Szerencsére ehhez a lehetőségeim is adottak voltak, ezért bele is vágtam. Azt már első ránézésre is láttam, hogy nem lesz túlbonyolítva a játékmenet, és hát nem tévedtem. A játék arról szól, hogy ledobnak minket 1-1 vélhetően háborús területen, ahol bizonyos célpontokat kell megsemmisítenünk, miközben katonák százain verekedjük át magunkat. És ennyi! Minden pálya minden küldetése ugyanaz. A pályákon megsemmisítésre váró dolgok a házak/bungalók, helikopterek és egy boss a pályák végén. Az első pályán lévő boss több formában is ránk támad. Előbb egy Desert Eagle-el keménykedik, de a végégre egy igazi félcsupasz kis Rambo lesz belőle, aki közelharcban szeretne érvényesülni. Elég kemény boss....lenne, ha nem tudnánk beakasztani bármilyen tereptárgyba. Így viszont csak darálni kell, ahol érjük. Egyébként több karakter közül is választhatunk, de én kipróbáltam majdnem mindet, de sok különbséget nem tapasztaltam.

tango_fiesta2.jpg

Kapunk még sok-sok egy kaptafára épülő ellenséget is, amik ugyan próbálnak különbözőek lenni, de mi tudjuk, hogy ugyanazok. Van itt élettöltős, lőszeres és magasabb rangú tiszt is. Onnan tudjuk, hogy ki kicsoda, hogy a feje fölött jelölve van. A lőszeres lőszert, az élettöltős élettöltőt, a pénzes meg sok sok pénzt hagy maga után, ha lelőjük. Ez mind szép és jó, de én azt tapasztaltam, hogy nem éri meg megállni küzdeni velük, mert végtelen mennyiségben jönnek. Jobban járunk ha egy az egybe megyünk a célpontokra és daráljuk őket befele. Egyedül talán a lőszerest éri meg külön vadászni, mert az ad gránátot és az messze a leghatékonyabb mindenre. A célpontokat is könnyebb azzal megsemmisíteni és a nagyobb tömegen is könnyebb azzal átverekednünk magunkat.

tango-fiesta3jpg.jpg

A dzsungeles részen bemutatkozik egy új ellenfél is, ami szerintem szuper ötlet volt a készítők részéről. Ő pedig nem más, mint a Predator. Vagyis Predatorok, ugyanis mint a katonák, ezek is száz számra jönnek. Belőlük is van többféle (pont olyanok, mint a katonákból), viszont ők láthatatlanok. Csak egy kis árnyékból tudjuk, hogy van ott valami, és ők zöld vértócsát hagynak maguk után. Ezen rész főgonosza egy Yatcha Quenn nevezetű hatalmas amőba, akit be kell vallanom, nem tudtam legyőzni. Próbáltam többféle karakterrel, más-más taktikával de egyszerűen nem sikerült. Magával a boss-szal nem lett volna egyébként gond, de annyi katona és Predator jön még mellette, hogy nekem nem sikerült átverekednem magam rajtuk. Először azt hittem, hogy rosszul csinálok valamit, ezért videót is néztem. Több videót is találtam az Xbox verzióról, ahol a boss egyedül jött és nem voltak mellette katonák. Lehet hogy ez a PC-s verzió sajátossága, de sajnos itt fel kellett adnom.

A személyes véleményem hogy a játék egyébként néhány óráig szórakoztató tud lenni, de csakis társaságban. A Tango Fiestában ugyanis van lehetőség COOP-ra, amit nekem nem sikerült kipróbálnom. Teljes áron (10 euró) én nem venném meg, de egy jó kis akcióban, haverokkal egy 4 packot igen!

2 komment