OIO és Puddle - IndieGameStand

Igen, már megint az IGS. Nekem az OIO már régóta megvan, de a Puddle bónusz miatt nem tudtam otthagyni.

oio.jpg

OIO egy nagyon tetszetős platform, kb. 2 éve vittem végig (korábbi írásom + saját gameplay). Nagyon bejött a sajátos grafikája és a külöleges játékmenete. Jelenleg csak DRM-Free-be adják, de szerintem megéri azt a pár órás szórakozást most akár 0.25 dollártól. A ráadás viszont 1.67 dollártól kezdődik, ahol már a Puddle Steam kulcs is jár a csomaghoz. A Puddle tulajdonképpen egy mobilra optimalizált játék, de simán élvezhető a PC port is. Nagyon ötletes és jó kivitelezésű könnyed játék. Ez se annyira hosszú, de most 9 euró helyett ennyiért simán buy it now kategória volt nekem.
Szóval, ha valaki könnyed kikapcsolásra vágyik, akkor nem érdemes sokat gondolkozni ezen a pakkon, nagyon ajánlott mindkét játék.
 

Puddle.jpg

A játékot itt vásárolhatjátok meg:
https://indiegamestand.com

komment