Indie Royale - The Valentine's Bundle

Végre megérkezett! Már csak erre (Be Mine Bundle) kell várni, de az majd csak kedd. Na de lássuk már!!!

Jelenleg 4.06$ (900Ft) körül mozog, még nagyon az elején vannak, úgyhogy csak gyorsan, hogy legyen idő megvenni is:)

vday-email.jpg

Zeno Clash: egy igazán érdekes FPS, ők csinálták pl a Rock of Ages-t, amit pl. én nagyon szerettem. Kicsit fantasy, kicsit elvont, kicsit indie. Ez csak PC-re van Steam-en, ahol a demó-t is kipróbálhatjuk. Demó itt: Zeno

Hoard: na ezt mindig néztem és mindig is akartam legbelül:) Az a fajta játék, amit kb 2 perc alatt megértünk és utána sok óráig nem tudjuk abbahagyni:D Addikt. Pc és Mac verzió + BONUS: 2 DLC HOARD: Dynamite Roll! HOARD: Flame-Broiled SANDwich
Ez eléggé menő:)

Lume: egy nagyon szép rajzos - igazi műveszdarab - gondolkodós logikai point and click. Ajánlott. (PC Mac Linux)

Soulcaster: eszkluzív permier! retro rpg tower defense mix.... Állat. Kell. Ja és BONUS: Soulcaster 2 ! (PC)

+ zene: Life Left's eclectic 'Music To Play Games By Too' 

+ BONUS AUDIO: Zeno Clash OST - Lume OST (ez nagyon jó!) - Soulcaster I-II REMIX OST

Eredeti ár: több mint 9000Ft Jelenlegi: 900 Ft :)

Na én megyek is megvenni őket!

Itt tudjátok ti is: http://www.indieroyale.com/

komment