Ha már nem találsz kihívást a kedvenc játékodban...

2015. október 28. írta: Sirandrish
Legend of Zelda - Ocarina of Time bekötött szemmel

Mit is mondhatnék erről a gyöngyszemről? Aki ismer, az tudja rólam hogy ez a kedvenc játékom, ami valaha készült. Szerelem volt első látásra. Nincs olyan momentuma, ami ne tetszene. Tudni kell azt is, hogy már legalább 30 alkalommal játszottam végig különböző platformokon. N64, Gamecube, és persze 3DS-en sem tudtam kihagyni. Ennek köszönhetően már töviről hegyire ismerem a játékot. Többször vittem már 100%ra. Volt hogy magamnak nehezítettem meg a játékot, például hogy csak 3 szívvel vittem végig. Gyakran került elő olyan szófordulat, hogy már csukott szemmel is végig tudnám vinni, amire persze nem került sor.

zelda1.jpg

Nah igen ám, de Runnerguy2489 nem csak szövegelt, hanem a tettek mezejére is lépett, és úgy döntött hogy ő márpedig ténylegesen végigviszi csukott szemmel. Korábban már megmutatta, hogy nem viccel, és le is tolta az első 3 dungeont csukott szemmel. Mondanom sem kell, hogy neki ez nem volt elég és nekivágott a teljes játéknak. 103 óra alatt sikerült is végigvinnie! Erről természetesen videók is készültek, amiket Twitchen vagy Youtube-on meg is tudtok nézni. Lentebb a végjátékot tekinthetitek meg. Runnerguy-nak pedig csak annyit üzennék, hogy le a kalappal, minden elismerésem! 

komment