Faltörő egy kicsit másképp
A klasszikus faltörő játékot gondolták tovább a Deion Mobile független fejlesztőcsapatnál. Az eredetileg mobil platformokon debütáló játékot elhozták szeretett PC-nkre is. Szerencsére nem csupán egy a sok közül indie játékkal van dolgunk, ami miatt talán leginkább megérdemli a figyelmünket (és a pénzünket) nem más, mint a harmadik D betű. Ugyanis most tényleg úgy lehet játszani, hogy érezzük, igazi hatással vagyunk a pályára. Az alapok adva vannak, a szokásos power up/down-ok mind megtalálhatóak (labda megkettőzése, léc nagyítása/zsugorítása, random képesség, elektromos/robbanó-labda stb), és ezek mindegyike csak adott ideig fejti ki hatását ránk, viszont van egy állandó képességünk is, a mágnes. Talán nem kell túlmagyarázni, ha bekapcsoljuk a képességet, akkor a labda elkezd pattogni a többi tégla felé, de ha elmúlik a hatása ennek is kell egy kis idő, míg újra használható lesz. De ami az egész játékra ráteszi a pontot, az a fizika.
Nem elég, hogy a hátul levő téglák hátrébb csúsznak, ha megfelelő erővel megyünk neki a téglafalnak, de van olyan pályaszakasz is, amikor a téglák egymás felett vannak, így nem dönthetjük le őket addig, amíg az alsókat el nem tüntettük. Nehezítésképp még különböző tereptárgyak is keresztezhetik utunkat, amik néha mozognak, néha elpusztíthatatlanok, de néha különböző bónuszokat adnak, pl. nekipattanva továbbküldi a labdánkat, némi erővel megspékelve, mint egy flipper. Lehet gamepad-dal is irányítani, amit én nem próbáltam ki - nekem az egér bőven megfelel erre a célra . A hosszú szórakozás pedig garantált, mivel a kellő mennyiségű, szám szerint 60 pálya mellett temérdek achievment is várja az arra vadászó játékosokat.
Az IndieGameStand honlapján már 1$-ért bezsákolható, de ennél többet is megér szerintem, aki a műfaj iránt rajong.