Saját készítésű egérpad 1 dollárért

Ez a különleges akció már egy ideje tart, de úgy vettem észre, hogy még mindig kevesen tudnak róla. A rövid ismertető mellett egy kisebb kezdeményezést is indítok, amiről a poszt végén olvashattok.

tf2 mousepad.jpg

Az ArtsCow weboldalán kupon segítségével szállítással együtt összesen 1 dollárért (230Ft) rendelhetünk saját magunk által tervezett holmikat, például egérpadot, kozmetikai táskát, francia kártyát meg még pár egyéb, haszontalanabb cuccot. Bevallom én már régóta nem használok egérpadot, de az akció láttán egyből el kezdtem pörgetni a webes képeket, hiszen ennyiért egy menő egérpadot a kedvenc játékomról soha se kapnék. Végül a nagy wallpaper keresésben rájöttem, hogy nekem a kozmetikai táska lesz a tökéletes választás, amelynek mindkét oldalára egy-egy menő zeldás képet raktam, így el is készült az 1 dolláros, egyedi 3DS tokom.

zelda bag.jpg

Amúgy a kártya se rossz dolog, én tuti a hátoldalra névjegykártyát készítenék. Mindig zsebben lenne a pakli, ha kér valaki akkor lazán elő lehet venni és húzhat egyet. Egyszerre stílusos és ötletes.
Az oldal nagyon egyszerűen működik, fel kell tölteni bármilyen (jó felbontású) képet, minimálisan szerkeszteni, majd egy-két klikk és már meg is rendeltük. A szállítás kb. 2 hét, szóval bő 10 munkanap alatt megkapjuk az általunk kreált csodát, amelyek meglepően jó minőségűek - a tatyóról mondjuk még nem sokat tudok, mert azt még én is várom.

Itt tudtok rendelni - kuponkód: Z099PLAYD49GE
http://www.artscow.com/photo-gifts/mousepad/large-mousepad-160

A kezdeményezés:
Ha a fent említett kuponkódot használjátok, akkor minden vásárlás után a játéknapló fiókja plusz kreditet kap. A kreditekből természetesen nem meggazdagodni szeretnénk, hanem az összegből egérpadokat rendelünk, amelyeken egyedi tervezésű játéknaplós grafika lesz, amelyeket majd egy későbbi posztban fogunk kisorolni.

2 komment