2013. szeptember 05. írta: ayo
The Bridge - Teljesítve

Nemrég volt -50%-os napi akcióban, amikor úgy döntöttem, hogy most már itt az ideje és végre beneveztem én is a játékra, mivel már nagyon érdekelt, hogy tényleg annyira jó, mint aminek látszik. Vegyes érzelmek következnek:

the bridge.jpg

Első pillantásra nagyon megtetszett az egész, finoman kidolgozott a grafika, egyszerű, de mégis érdekes az irányítás, viszont erősen hasonlított a Braid felépítéséhez az egész. Hasonlóan kell a fejezetek között ugrálni, szintén van visszapörgetés, de ezerszer egyszerűbbek a logikai feladványok és sokkal rövidebb is a játék - a négy fejezetet 3 óra alatt sikerült kitolni 16/13 achival, mivel azokra is figyeltem. Vannak érdekes feladványok, de van jó néhány, amelyeket egyszerű kicentizéssel is meg lehet oldani kevesebb logika nélkül.
A 4. fejezet után jönnek a tükörképes pályák, amikre először azt hittem, hogy 1:1 ugyanazok, csak fordítva, de szerencsére ezek ennél egy picit érdekesebbek és sokkal nehezebbek voltak - bár belegondolva annyira mégse, mivel nagyon sehol se kellett annyit szenvednem, hogy maradandó "élmény" lett volna.

thebridge_02.jpg

Végül még maradt 1 db feladat, a Collector achi, amelyben 7 db rejtett tárgyat kellett összeszedni. Ezeket kizárólag segítséggel lehet megcsinálni, mert van pár, amire az életben nem jöttem volna rá és még úgy is nehéz volt, hogy elolvastam, hogy mit kell csinálni. Rémisztgetni azért nem akarok senkit, hamar bele lehet jönni ezekbe is. 
Mindössze egy bő 6 órába telt, hogy az egész játékot végigtoljam és kimaxoljam. Hogy megérte-e? Tulajdonképpen igen, mivel teljesen magával ragadott és nem tudtam letenni a játékot egészen addig, ameddig nincs teljesen kész az egész.
Most végre megnyugvás van és jöhet a következő áldozat. A játékot ajánlom minden platformer és logikai játék kedvelőnek minimum -50 vagy nagyobb leárazáson vagy egy Humble Bundle-ben, amelyben már egy erősen ajánlott kategóriás lenne.

komment