Worms a Facebookon!

Mától elérhető mindenki számára a Worms facebookos változata!
Tőlem nagyon távol áll a Facebook összes játéka, de ez azért már engem is megérintett:) A játék sokkal egyszerűbb és távolról se annyira részletes, mint az eredeti változata, viszont pont arra jó amire az nem: könnyedén tudunk multizni a barátainkkal és más játékosokkal.

worms facebook.png

Én anno sokat szenvedtem, a Worms Reloaded résszel, hogy végre találjon valakit a multi szerver + ha meg talált, akkor az a valaki meg ne lépjen le a második körnél. Itt viszont egy-két klikk és már játszottam, az meg egy plusz, hogy bármelyik haverommal is tudok ingyen játszani:)
Mindenkinek ajánlom és persze akinek kedve van az nyomjon rám egy invite-ot!

Szerk.: azt hiszem a Worms Armageddon óta nem nevettem ennyit:)


A játékkal itt tudtuk játszani:
http://apps.facebook.com/playworms/
 

komment