2013. január 25. írta: ayo
The Cave

Tegnaptól elérhető a Monkey Island, Psychonauts (Ron Gilbert és a Double Fine Productions) alkotóitól a következő finomság, a The Cave. Egy kicsit olyan, mint a Trine vagy retro rajongóknak a Lost Vikings, de azért mégse.
A játék alapfelállása, hogy egy barlangtúrán vagyunk, ahol egyre csak haladunk lejjebb, az adott karakterek segítségével különböző fejtörőket megoldva. Na de most jön a csavar: 7 teljesen különböző speciális tulajdonsággal rendelkező önkéntes jelentkezőből kell kiválasztani hármat, akik részt vesznek ezen a veszélyekben gazdag kalandtúrán. A barlang félépítése, fejtörői ugyanazok, viszont mivel számos lehetőségünk van, hogy melyik 3 karakter alkossa a csapatunkat, ezért a logikai feladványok megoldása mindig változik. Ezáltal többszöri végigjátszás után is érdekes marad. Minden karakternek saját története van, amit a játék közben fokozatosan szerezhetünk meg egy-egy mesélő kép formájában. Rengeteg achivement és a helyi Co-op növeli a játékidőt.

the cave.jpegKiemelném még a szép grafikát és a nagyon jó gamepad kezelést, viszont nagyon hiányoltam, hogy az elején nem volt semmi tutorial vagy hint, hogy melyik gombot nyomjam, így kénytelen voltam végignézni a how to play menüt, amit mindenkinek ajánlok az elején. Ettől eltekintve nagyon szép és természetesen poénokkal teli alkotással van dolgunk, nem hiába rendeltem elő én is, pedig ritkán vagyok biztos a dolgomban. De Ron Gilbertben es a Double Fine-ban meg nem nagyon csalódtam, mindenkinek csak ajánlom, aki szeretne egy jót szórakozni!

A játékot itt vásárolhatjátok meg:
http://store.steampowered.com/app/221810/
Weboldaluk / érdemes megnézni :)
http://thecavegame.com

2 komment