Dustforce - Tippek / Trükkök

Egy szép őszi napon mivel is rukkolhatnék elő inkább, mint a Dustforce indie játékkal! A videóba megpróbáltam belepasszírozni minden fontos tudnivalót, hogy könnyítsek mindenki helyzetén, mert én nagyon is tudom, milyen nehéz volt az elején, mikor először próbálkoztam vele.
Persze remélem azt is, hogy sokatoknak meg fog jönni hozzá a kedve a videó után, mert tényleg nagyon hangulatos játék + level editorral szinte végtelen a kontent:). Na meg remélem azoknak is megjön a kedve, akik nem rég kezdték, de túlságosan nehéznek ítélték. Én már tavasszal kijelentettem, hogy az év legjobb indie játéka + indie zenéje és ezt most is csak tartom:

 

dustforcefeature.png

A karakterek:

Kisütés / Nagyütés:

  • Kék: általános.
  • Vörös: kb. ua. mint a kék, de kisebb területre hat. Talán az ütések gyorsasága is picit más, de igazából ezt érezni kell, mert tényleg apró a különbség a kékhez képest.
  • Lila: Sokkal kisebbeket üt és rövideket, viszont gyorsan.
  • Zöld: hosszabban csap és nagy területre, viszont lassú.

Dash:

  • Kék: általános.
  • Vörös: rövidebbet csúszik, mint a kék. A lány mindig egy picivel rosszabb, mint a fiú.
  • Lila: Sokkal rövidebb a becsúszása. Ez megint arra jó, ha olyan a pálya.
  • Zöld: kb. a vörössel egyenlő.

Ugrás:

  • Kék: általános.
  • Vörös: általános.
  • Lila: nagyon piciket ugrik, szintén akad pár pálya, ahol nagyon is jól jön majd ez a tulajdonság.
  • Zöld: a legnagyobb ugró. A legtöbb titkos és elérhetetlen helyhez őt használjátok.



Végezetül egy másik S/S futamom:

A játékot itt tudjátok megvenni: http://store.steampowered.com/app/65300/

komment