2012. július 17. írta: ayo
Sniper Elite V2

Ez az a játék, aminek a demóját vagy 5x végigvittem, mert annyira élvezet volt a killcam és persze az egész játék. Viszont utána kevés infót találtam róla a neten. Volt pár teszt, de eléggé felületesnek tartottam vagy látszott, hogy nem hozzáértő írta. Én végig toltam rendesen az első részt, tehát tapasztalatom volt rendesen, a demót imádtam és 1 hete volt az a pont, hogy najó, KELL. És megvettem:)

Egy kis történelmi összehasonlítás:

sniperelit4.jpg

Az első rész eléggé régi, már akkor se volt valami szép grafikával megáldott, valljuk be: nem a legkellemesebb darab volt, de akkoriban simán elment, hisz nem volt ennyire elterjedt a sniper kategória. Az irányítása elsőre szörnyű volt, ráadásul találkoztam egy-két kellemetlen buggal is + a játékmenete is elégé nehézkes. Természetesen, ha eltekintünk ezektől és nagy levegőt veszünk, hogy mi akkor is megszokjuk ezeket a dolgokat, akkor egy jó közepes játékot ismerhetünk meg. Én is kényes vagyok ezekre, de megszokható volt, nem bántam meg azt a pár órat. Ami viszont durva, hogy a multiplayere mai napig nagyon aktív, viszont nagyon gyenge, kb. élvezhetetlen, de ha valaki felmegy tele lesz a szerver:)

2558.jpg

Akkor jöhet a második rész. Grafika állat, nagyon jó írányítás, egyértelmű feladatok, mondhatom rá, hogy tökéletesre csiszolták az évek alatt a "remake"-folytatást. KillCam mega-állat, de tényleg, az a fajta játék lett, amit egy-egy résznél direkt elrontunk, hogy újra végig gyilkoljuk az ellenséget:). Sniper játékok kategóriában számomra 10/10. Ez a játék pont az, ami régen a Sniper Elite 1 volt, csak minden felújítottak / javítottak és megfüszerezték egy kis X vegyszerrel. Tökéletes lett. Bele mehetnénk abba is, hogy megint nácikat ölünk, megint kb. ugyanaz a story stb., de fölösleges is ezeket összehasonlítani. Inkább úgy kell erre az új részre gondolni, mint A Sniper Elite-re. Az 1 meg egy régi alpha volt...

Ami még nagyon jó, hogy jófajta Steam Achik vannak, van multija is, ami nagyon jó pályákat tartalmaz és nagyon izgalmasra sikeredett. Továbbá Single Challange és CO-OP mód, utóbbiban akár együtt is végig nyomhatjuk a kampányt vagy Wave-ekben gyilkolhatunk Survive módban. Van még Bomb Run, ahol alkatrészeket kell begyűjteni, mielött jönnek a légibombázók (nagyon izgi) és a másik kedvenc az Overwatch, ahol az egyik játékos távcsővel jelöli az ellenséget, a másik pedig egy magas pontról szedi le őket szépen. Állat.

Összegzésül rengeteget javult a Sniper Elite, többször végigjátszható, a Single Challange mód, a CO-OP és a Multiplayer pedig még több játékidőt ígér. Ajánlom. Akinek meg nincs pénze az új részre, az nyugodtan próbálja ki az első részt, mert tényleg nem rossz az se + legalább megjön a kedv a kettőhöz:)

Egy kis ízelítő:

komment