Indie Royale - The Ninja Lightning Pack

Alig, hogy vége itt a következő pack. Ahogy lehetett számítani: egy kicsit gyengébb packot kapunk, amolyan két bundle közötti valamit - aztán jobban megnézve mégse lett olyan gyengus... 

Nade lássuk:

Screen Shot 2012-03-23 at 3.25.54 PM.png

 

Ancients of Ooga (Steam / Desura - PC): egy kellemes platform, leginkább egy Abe's Exoddus féle hangulathoz tudnám sorolni, mindenesetre számomra ez viszi a packot - nem hiába ez az első. Steam-en itt elérhető a demó.

Cloning Clyde (Steam / Desura - PC): szintén egy kisebb logikás platform - (ahogy észrevettem a legtöbb xbox-os játékként kezdte). Vicces, a grafika itt nekem pl nem tetszett, de kellemes volt a demó. Steam demó itt.

A Kingdom For Keflings (Desura - PC): na egy kedvenc:) egy vicces stratégia, de persze semmi ütközet vagy ilyesmi:) Nekem nagyon bejött, ahogy a kissráccal a közepkori várost építgettem, viszont sajnos csak videó van róla itt. Amúgy tényleg addikt, ahogy a srác is mondja:)

Outpost Kaloki (Desura - PC): 3D-és vidám-rajzos stratégia, ezt az egyet nem próbáltam, de nem tünt rossznak. Ez a videó egy nagyon jó gameplay, ami segít megérteni miről is van szó.

BONUS: Band of Bugs (Desura - PC)egy eléggé jófajta stratégia, nem szórakoztak a bonusszal. Ajánlom a bogaras stratégiát mindenkinek:) Videó itt. UPDATE: demó is van! :)

 

Jelenleg 3$ körül mozogés meg 100 óráig érvényes az ajánlat, hajrá!

Itt tudjátok megvenni: http://www.indieroyale.com/

2 komment