Nem is kellett olyan sokat várni, hogy kijöjjön az első javítás. A COD volt az első, pontosabban a Black Ops, ahol késöbbi javításokat is letölthettünk a Wii-hez, most úgy néz ki, ezt folytatják is, szerencsénkre (bár azért egy fél év után beledobhatnának 1-2 plusz pályát is a Wii rajongónak... ).
A patch javítja a rohadt nagy lagot, ami leginkább lövésnél zavart:) végre olyan a játék, hogyha lövök valakit rendesen (hit detection = BO végre!) akkor rendesen bele is hal, nem 2 tárból kell összeügyeskedni:) + javítja a corrupted data problémát.
Továbbá pár érdekesség, amiket eddig megtapasztaltam:
Eddig is gyors volt, de most már mivel több játékos is van és a szuper patch (már nem 0.1v a multi) sokkal gyorsabb a szerver kapcsolódása.. de vagy ezerszer, mint BO-nál. Sokkal részletesebb is, nagyon jó volt amikor először megláttam, nagyon eltalálták, hogy mit és hogyan kell javítani-újítani.
A challenge és lvl. fejlődés 1-1 a régi fajta COD szerint megy, ami szerintem annyiban rossz, hogy bizonyos szintig nagyon behatárol. BO-nál nekem pont az tetszett, hogy sok dolgot már az elején is megvehetsz, ha van annyi pontod, természetesen ott is fontos volt a szint, de sokkal egyénibb tudtál lenni már az elején, nem mindenki ugyanazokkal a skillekkel nyomta, kicsit szabadabb volt a döntés....
A játék HUD-ja, mint korábban is említettem sokkal minimálabb lett, hogy élvezhető legyen a gyilkolászás. Ez viszont kezdetben zavart picit, hogy amikor szintet lépek, vagy payback stb. plusz pontot kapok, csak oldalt jegyzi meg finoman. Én nagyon szerettem Black Ops-ban mikor 5-6 plusz dolgot behoztam egy tömeggyilkolásnál és folyamatosan bejött a képernyőre, hogy mekkora állat vagyok:), persze nagy ritkán zavart, mikor pont nem láttam ott vmit az írás miatt, de ez elhanyagolható volt. Szóval pontosan értem én őket is, csak szeretem a nagy felhajtásokat:). (Természetesen hozzá lehet ehhez is szokni hamar.)
Akkor most egy kis gameplay érdekességek:
Nincsen second chance!, amit legtöbben utáltak:) Sőt tettek helyébe egy sokkal jobbat! Final Stand. Egyik legjobb újítás szerintem: deathstrike-ként lehet behozni (ha többször ölnek meg folyamat, szintén egy új mód): abból áll a folyamat, hogyha szitává lőnek, akkor a földre kerülünk egy ideig, természetesen, ha tovább ölnek akkor szevasz, de ha megvédjük magunkat vagy fedezék vagy barátaink letisztítják a környéket, akkor kell pár másodperc és újra fel fogunk kelni és játszhatunk tovább.
Hardline Pro megújítása: autó + 1 killel számol, a PRO pedig 2 assists=1 kill :) sztem állat! végre nincs olyan hogy carepackage->ammo, ezáltal sikerült ezt is szuperújítani:)
És ha már frageknél tartunk: 3 killstreak van: assault - támadó, support - csapatjátékos (összesítve adja össze, nem 1 élettel kell levadászni ezret) - specialist - plusz skilleket kérhetünk.
Nagyon sok és rohadtjó! killstreak van. Külön lehet ezeket is behozni + nagyon sok a 10 feletti! Szerencsére ezt is megkönnyítették azért:)
Amiért plusz killt kapsz:
Hardline Pro: 2 assists
Strafe Run-ból a középsőt leszeded
Beviszel egy capture, plant, defuse, tehát minden hasznos megmozdulásért.
+ egy-két tipp:
Secondary Machine Gun: legtöbbet érdemes elővenni spawn-nál, majd vissza, mivel egy-kettőt "ki kell csomagolni".
Airdrop Trap: aki eddig utálta a carepackage rablókat azoknak ajánlom:)
Amit még egyelőre nem sikerült behoznom, de nagyon állat az a MOAB. 25 kill után egy atom az ellenségre tehát + 5 kill:) kemény nagyon!
Leginkább most is, mint mindig Demolition módban játszom, ahol a következő változásokat találtam: a score táblán nem számolja a plantet és a defuset, csak a szokásos kijelzés van, mint mindenhol. A bombát is tudjuk mozgatni, miközben letesszük vagy hatástalanítjuk, ez arra jó, hogy közben körül tudunk nézni, nem akarnak-e épp széjjel lőni vagy hasonló kedvesség:) esetleg, hogy merre rohanjunk, ha leraktuk a bombát. Tehát ez hasznos:D
Amit még kiemelnék és nagyon tetszett, mivel ebből folyamatos gondom volt BO-nál, hogy az Overtime, hogy is lesz:) Na végre megoldották! Régen mindig az volt, hogyha két jó csapat volt, és pl. ők is meg tudták védeni a helyet meg mi is, mert mondjuk olyan a pálya, akkor kb. azon múlt a rájátszás, hogy kinek sorsolja a védést a 3. menetben és hasonló helyzetek...nademost! Az Overtime egy kb. Sabotage, a pálya közepén, annyival más, hogy mindenkinél van bomba és defuse kit. Na így már sztem a legkirályabb mód (mindig is az volt, de most még inkább) a demolition:) Ajánlom.
Na de hogyan vették rá a játékosokat, hogy ne csak egy módban játszanak?
A challenge sokat segít ebben + a title és emblem rész, ahol bizonyos dolgokra kapjuk meg őket pl. 50 flashbang az arcba, 5 defuse, 10 ctf stb. Szóval ösztönzik a játékost, hogy sokszínűbb legyen a játéka.. sztem ez is ügyes húzás volt.
+ 1 ami nem tetszik: a pénz. Nem kell vér, BO-ban se volt, de ne pénz legyen már helyette. Nagyon szép volt Single-ben, amikor a pénzre rámész és szépen repül, de nem annyira, hogy vér helyett ez legyen. Inkább semmi....
+ campereknek kedvező a legtöbb pálya. COD-hoz nem illően sok olyan hely van, ami zsákutca, v 3 oldalt védve vagyunk, sarkak stb. A pályák is sokkal zártabbak a legtöbb, sok szűk utca, stb. Egyelőre nem zavaró, mert jó nagyok a pályák (néha rendesen be is lassult a játék), de ehhez még idő kell, hogy sok camper legyen és zavarjon vagy ne zavarjon:)
Ami viszont tetszett, hogy itt is van már olyan lehetőség, hogy gépágyút használhatunk a pályán + a nagyobb hosszabb pályák sokkal kedvezőbbek a snipereseknek.
megjegyzés: okosan váltogassunk a classok között, mert a killstreak nullázódik!