Haunted Memories, szenvedés első látásra

Ma néztem a Steamen, hogy megjelent ez a félelmetes játék, amelynek nagyon semmitmondó, de hatásvadász a videója van. Bevallom megtetszett, biztos menő lesz mondtam magamban, aztán megnéztem jobban: "váááá Free to Play, akkor szedem is le".

haunted memories.jpg

Hát sajna nagy csalódás volt az egész, semmi tutorial, nagyon egyszerűsített option menü, amelyet játékközben elő se tudunk hívni és csak az első epizód ingyenes, de oké rendben van ez, mivel csak egy korai hozzáférésről van szó.
Az első dolgom 5 perc után, hogy az egeret levegyem, mert annyira érzékeny volt, hogy egyszerűen idegesítően szenvedésből állt az egész játék + semmivel se szebb a grafikája, mint a videón.

Érzéketlenebb egérrel már sokkal jobb volt az irányítás, de messze nem jó, na jó kimondom: szar + folyamatosan liheg a karakterünk, hogy egy perc jó érzés ne legyen a játékban - ezzel mondjuk elérték a horror kategóriát. Aztán kemény 5 perc után, mikor végre történne valami a játék kilép a főmenübe.. megnéztem újra, de mindig visszadobott. Na most ez vagy ennyire early access vagy ennyi volt az ingyenes rész és még én csodálkoztam, hogy ingyen adják. Mondjuk vannak akik ezekért is pénzt kérnek, de szerencsére nekik nem volt képük, bár ez egyelőre nem a legjobb reklám így se.
A játék mindössze 500 MB körül van ha valaki szeretne szenvedni, de egyelőre ez még ingyen is sok. Lassan tisztázni kéne a fejlesztőkkel, hogy mi az, hogy Free To Play és mi az a brutálisan limitált demó.

Szerk.: közben kiderült, hogy más tudott vele többet is (~30 perc) játszani, amúgy havert is kidobálta mindig nem csak engem, szóval ez is valami kellemes bug lehet. A koncepció jó, de szerintem fölösleges így kidobni valamit a játékosoknak, mert csak elmegy az ember kedve. Várom a végleges verziót.

A játékot itt tudjátok leszedni:
http://store.steampowered.com/app/241640/

komment