MacGameStore Bundle

MacGameStore akcióiról még soha sem írtam, de a mostani fizess amennyit akarsz ajánlata mellett nehéz volt szó nélkül elmenni. Az alapcsomag kalandjáték rajongóknak kötelező, de a BTA is nagyon megéri a maga 5 dollárját.

macgamesstore_10_year.PNG

1$-tól:

Deponia (Win Mac Linux): kiemelkedő point and click alkotás, mesés grafikával, poénokkal.
Steam | Eredeti ár: 19,99€

The Night of the Rabbit (Win Mac): point and click rajongóknak egy esély, hogy egy újabb Daedalic alkotást zsebeljenek be. A kiadó szerencsénkre mai napig tartja a formáját, ismét egy rabul ejtő hangulatot teremtettek a meseszép grafikával és a fenomenális történettel.
Steam | Eredeti ár: 19.99€

Edna & Harvey: Harvey's New Eyes (Win Mac):  szintén egy Daedalic point and click kaland játék egy kis fekete humorral megfűszerezve.
Steam | Eredeti ár: 19.99€

1954 Alcatraz (Win Mac):  Daedalic kaland ez is, de messze nem hozta az elvárt szintet, plusz egy játéknak jó, de többre nem.
Steam | Eredeti ár: 19.98€

 

jelenleg 4.96$-tól, azaz aki az átlag felett fizet:

Cognition Game of the Year Edition (Win Mac): point and click kaland nem szokványos grafikai kidolgozással, játékmenettel és történettel.
Steam | Eredeti ár: 14.99€

Torchlight II (Win Mac Linux): talán az egyik leghíresebb és legigényesebb indie hack & slash rpg, kiemelten ajánlott.
Steam | Eredeti ár: 18.99€

realMyst: Masterpiece Edition (Win): amennyire szerettem az eredetetit, annyira zavart a feldolgozás: tele van buggal, továbbá fps drop és a teljes összeomlás is nem egyszer volt és ahogy olvastam ezzel nem voltam egyedül. Számomra játszhatatlan volt, ezért inkább töröltem és hagytam megmaradni egy szép emléknek.
Steam | Eredeti ár: 5.99€

Among the Sleep (Win Mac Linux): horror történet egy 2 éves gyerekkel és a plüssmackójával. Eddig egyedül az ára volt problémás, de így pakkban simán megéri. Hosszabb posztot itt olvashattok róla.
Steam | Eredeti ár: 19.99€

 

A bundle-t itt tudjátok megvenni.

komment