Ingyenes Android játékok az év utolsó napjára

Az ünnepek alatt folyamatos akciózásokkal bombázott minket az Amazon Appstore igen komoly játékokkal. Ez alól a mai nap sem kivétel, olyannyira, hogy úgy gondoltam most már itt az ideje, hogy írjak róla.

Én nagyon ritkán néztem az Amazon Appstore-t, mindig is a Google Play boltja volt az elsődleges, de ott ritkábban találtam ennyire jó akciókat. Ráadásul most észrevettem, hogy van pár olyan játék, amiket már egy ideje várok Google Play-re, az Amazonon meg már régóta elérhető, úgyhogy azt hiszem, a következő évben még jobban fogom figyelni az ottani akciókat, játékmegjelenéseket és természetesen igyekszek majd jelenteni minden komolyabb megmozdulásról.

amazon_after_christmas_sale.PNG

A mai napon a következő limitált akciókat emelném ki:

MONOPOLY:  leginkább tabletre lehet kedvezőbb, de unalmasabb percekben akár egy mobilon is megállja a helyét.

Angry Birds Star Wars II: a gyerekek kedvence és ajánlom azoknak is, akiket nem zavar, hogy miként gyalázták meg az SW részeket.

Fruit Ninja: Angry Birds mellett a másik nagy mobil-klasszikust is beszerezhetjük, ha még nem játszott volna bárki is eleget vele.

Kingdom Rush Frontiers: az egyik legjobb deal a mai napon, a tower defense kategóriában talán az egyik legjobb. Mindenképp ajánlott.

Table Top Racing: könnyedebb autós versenyzős, amolyan Re-Volt stílusban.

LYNE: puzzle a menőbb fajtából, szintén benne van a legjobb játékokban, csak ajánlani tudom.

Clockwork Tales: Of Glass and Ink: puzzle kalandjáték. Ez a játék is inkább tableten élvezhető legjobban, de jobb híján telón se annyira rossz. A könnyed logikai játékok szerelmeseinek tuti szórakozást fog nyújtani.

Thomas Was Alone: az elmúlt évek egyik híresebb indie játéka. Mobilon nekem nem volt akkora élmény, mint PC-n, de most én is beszereztem ingyen, a minőségi címekből soha sem elég.

Alice Trapped in Wonderland: puzzle kaland. Egy fokkal gyengébb, mint a Clockwork Tales, de ha szereti valaki ezt a stílust, akkor ez is mehet a kosárba.

Might and Magic Clash of Heroes: azt hiszem ezt a puzzle-rpg-t se kell nagyon bemutatnom, a stílus kedvelői rakhatják a többi közé, nem fognak csalódni.

Az összes mai ingyenes alkalmazást itt találhatjátok meg.

Az appokhoz Amazon Appstore kell, amelyhez az első indításhoz készíthetünk fiókot is - érdemes valami US lakcímet megadni, mivel általában ott több az ilyesféle akció.

komment