Blood of the Werewolf - IndieGameStand

Az új napi ajánlatban egy vérfarkasos farkaslányos platformert vehetünk meg aprópénzért. A játékot nem mondanám tökéletesnek vagy azonnali vételnek, de valahogy még se tudtam elmenni mellette.

blood of the werewolf.jpg

A játék néha egyhangú és az irányítás is hagy némi kivetni valót maga után. A Blood of the Werewolf egyedisége nagyjából kimerül abban, hogy ha a szabad ég alatt vagyunk, akkor farkassá változunk a Hold hatására és azzal ugrálunk vagy gyilkolunk. Az ellenségek nagyon furák, némelyiket nem is értem, hogy micsoda, viszont nagyon tetszett a régi horror filmes hangulat, a szövegek és a vicces játékbeli utalások. Amikor épp kezdtem volna megunni a béna ugrás-gyilkolás kombót, egyszer csak elkezdtek jönni a brutálabbnál-brutálabb ügyességi részek, amiket bevallom megszerettem. A boss fightoknál is azt éreztem, hogy ezek rohadt nehezek, majd utána rájöttem, hogy igazából baromi régen éreztem ilyet mostanság és ez jó dolog. Igazi klasszikus nehézséggel bír, amúgy lehet gyűjtögetni cuccokat, titkosok is vannak, szóval próbálták kimaxolni a tartalmat is.

A kettős érzésem megmaradt, de ennyiért nem bántam meg, leginkább hardcore platformer és vérfarkas rajongóknak ajánlott.
Az árazás kivételesen 1$-tól indul a Steam kulcsos verzióért, 1.36$-tól pedig a soundtrack is jár hozzá.

A játékot itt vásárolhatjátok meg:
https://indiegamestand.com

2 komment