2013. október 04. írta: ayo
Greenlight - Októberi érkezők

Szeptemberben 25, most pedig 32 címmel döntött rekordot az újabb bejelentés. Lássuk a lényegesebbeket:

steam_greenlight.jpg

AdventurOS: különlegesen ötletes rpg platformer, amelyben a merevlemezünk lesz a random generátor. Egy mappa új kaput nyit, az .xls fájlok meg kígyókká válnak és a többi. Nagyon érdekes koncepció, én tuti megveszem.

Age Of Wushu: ingyenes mmorpg. Kínai tájak, keleti hangulat, látványos harcmozdulatok, szépen kidolgozott grafika és animáció. Manapság már nem játszom ilyenekkel, de lehet belenézek, mert nem tűnt rossznak.

CABAL Online: szintén ingyenes mmorpg csak sokkal "japánosabb" kivitelben, nekem az Age Of Wushu egyelőre jobban tetszik.

Claire:Lone Survivorhoz eléggé hasonló horror platformer, majd egy bundle-ben jó lesz.

Crystal Kingdom: ahogy belenéztem a videó első percébe sikerült egyből visszaemlékezni a régi 16-bites jrpg-kre - hm.. azok a szép idők. Az extra, hogy multis játék, ráadásul bárki már most kipróbálhatja a bétát.

Death Road to Canada: sok hasonló random horror-survivor játék van manapság a piacon, nem tudom ez mennyire lesz jobb nekünk. Egyelőre sokan szeretnék már, úgyhogy meg is kapta a Zöld utat.

Dysis: már rengeteg játékot készítettek voxel alapon, de még stratégiát nem. Videót ajánlom, mert nem rossz - amúgy lassan én is kezdek betelni a Minecraft-szerű klónoktól, bár ebben még reménykedem.

E.T. Armies: nem E.T fogja lerohanni az egész bolygót a régebbi történések miatt, ez egy teljesen más story. Ez egy Sci-Fi FPS kiemelkedően szép grafikával. Sajna még nincs belőle teszt verzió se, szóval az még nem derült ki, hogy mitől lesz egy jobb, mint a több lövöldözős.

Eldritch: a Delverhez hasonlóan ez is 3D pixeles roguelike játék lesz. Delver engem annyira nem nyűgözött le, nem is vittem sokáig. Meglátjuk, hogy ez mennyivel lesz jobb...

Fibrillation: anno ebbe már belenéztem, de most is utána kellett járnom, mert annyi hasonló van a műfajban, hogy már én se tudom, melyik melyik - ez a stílus nem lehet más, mint egy horror-survivor. Egyetlen dolog, ami miatt eszembe jutott, az az egyedi grafikai kivitelezés, amiért végül is érdemes nekivágni a stílus kedvelőinek.

Haunted: Halloween-re ezt szeretném. Igazi vicces-szép-ötletes klasszikus point and click játék. Kalandjáték fanoknak ezerrel ajánlom.

Hyper Light Drifter: na ez kérem szépen egy minőségi alkotás, igényes grafikai munka és kellemes hangulat adja a játék különleges hangulatát. Klasszikus rajongóknak alap a beszerzése, de szerintem ezt sokan meg fogják szeretni.

Iron Soul: az egyik legjobban várt játék is természetesen megkapta a Zöld utat, miközben pont megjelent már más boltokban is. Az Iron Soul egy kemény zúzos tps lövölde, amelyben egy robotot testesítünk meg.

Lost Sector Online: körökre osztott online stratégia. Legjobban nekem a pályák felépítése tetszett, de igazából bárki ki tudja itt próbálni. A játék ingyenes lesz.

McDROID: a tower defense rajongók is örülhetnek, itt egy igazan egyedi megoldás, amelyben szokásos toronyépítésen kívül egy robottal is gyilkolhatjuk a sorra megjelenő hordákat akár co-opban is. A grafika rajzfilmszerű, amúgy a videókból nem feltétlen lehet rájönni, hogy miről is van szó.

MouseCraft: a The Incredible Machine és a Lemmings találkozása. Láttunk már ehhez hasonlót szerintem, de jónak néz ki + ráadásul, most bárki megveheti magának fizess amennyit alapon.

Nihilumbra: platformer, amelyben egy Voiddal kell megtalálni önmagunkat. Nekem elsőre nem tetszett, de jobban belenézve a játékmenetbe végülis nem rossz.

No Heroes: két srác gondolt egyet és létre hozott egy sokoldalú fps-t, amelyt megspékeltek valós grafikával és fizikával. Nem tudom mennyit dolgozhattak rajta, de szerintem el se tudnám képzelni, szép munka... ja elfejtettem: a játék ingyenes lesz.

Of Guards And Thieves: ez egy az egyben a Monaco utánzása. Semmi plusz nincs benne, akit érdekel itt szedheti a bétát.

PULSAR: Lost Colony: végre valami frissebb téma is: fps űrszimulátor akár multiban is. Engem a videókkal már megvettek, ha neked is bejön, akkor a jelenleg futó Kickstarteren tudod őket támogatni.

Race the Sun: a türelmesebb játékosoknak itt az újabb kihívás a Super Hexagon után. Ez egy komoly reflext igénylő brutál árkád repülős játék, amelynél szerintem sokan fogják az asztalt csapkodni.

The Sandbox: teljesen átírták a mobil verziót PC-re és ahogy megszoktuk az asztali verzióban nem lesz mikrotranzakció. Aki nem ismeri, de szeretné kipróbálni a szabadon kreálható pixel világot, amelyet még multiban is játszhat, az letöltheti ingyenesen Androidra vagy akár iOS-re egyaránt.

Wildfire Worlds: ismét egy közterületi zavargásos szimulációs játék, amely az Emergency 2013 és a RIOT keveréke nagyjából. Nem rossz, de a RIOT szerintem sokkal minőségibb darab.

Ja és megérkezett a Zombies. is a Steamre!

 

A legtöbb játék még koránt sincs kész. Ha érdekel valamelyik, akkor keresd a játék Greenlight profilján.
A hivatalos listát itt találjátok:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=182641731

A játéknapló Greenlight Collectiont ezen a linken érhetitek el:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=15325832

2 komment