Mobil kitérő: iTunes, régi verziók - Android, hamis PVZ2 appok

Tegnap egy nagyon jó hírrel indított az Apple, végre valahára letölthetjük az alkalmazások régebbi verzióit is. Erről eddig szerintem sokan csak álmodoztak, ahogy én is, de végre meglépték.
Ha valakinek mondjuk egy régi 3G telefonja van és frissítette vagy letörölte az egyik olyan alkalmazását, amelynek már újabb verziója van és teszem azt csak iOS 5 vagy fölötte megy, az sajnos nem tudta újra feltenni, mert már nem kompatibilis az eszközével. Én is jártam így sajnos és nagyon zavaró volt, hogy fel kellett törni a telómat és nézni valami régi kalóz példányt, hogy meglegyen az app, amiért fizettem. Szerencsére ez már a múlt, végre szabadon frissíthetjük a gépen is az appokat, nem kell ügyelni rá, hogy ne hogy túl friss legyen, mert ha valaha is volt kompatibilis verziója, akkor azt mi le fogjuk tudni tölteni a store-ból. A dolog nagyon jól működik, végre lehet tolni a régebbi játékokat és az alkalmazásokat is. Nekem ez az év újítása volt.

itunes app store old version.png

Androidon viszont egyre csak keményebb dolgokba futok bele, főleg amióta Kínában már elérhető a Plants Vs. Zombies második része. A hivatalos Google Play-ben egyszerűen csak halmozzák a FAKE Plants Vs Zombies 2 appokat, amelyek leginkább kártékony programokat tartalmaznak, a játékot természetesen nem. Pár napja láttam már a LEAKAPPS-tól egy PVZ2-t, de tegnap egyenesen a Popcap LLC. névvel dobtak ki egy szintén hamis appot. Ez már a szemétségnek a szemétsége, hiszen aki picit járatos a játékvilágban még az is beleeshet a csapdába, mivel kezdetben a Popcap Games készítette az első részt. Természetesen olyan, hogy simán Popcap nincs és már régóta az EA kezében van az egész. Az rendben van, hogy legyünk szabadak nyitottak, de ez már szerintem csak az egész kárára megy, hogy ilyenek nem csak, hogy bekerülnek, de jelenleg is ott vannak + a véleményeket folyamatosan törlik...

fake plants vs zombies 2 android.png

Szóval nem tudok mást mondani: alaposan guglizzunk, figyeljük a Google ajánlatait és olvassunk minél több hivatalos forrást - játéknaplót :). Értelemszerűen, ahogy kijön az angol Plants Vs Zombies 2 a magyar Google Play-re azt ide tuti kiposztolom.

komment