2013. szeptember 09. írta: ayo
Gatling Gears - Teljesítve

Nem egy mai játék, de rég szórakoztam ilyen jót ebben a játékstílusban. A Gatling Gears-ről nekem egyből a SNES verziós Mechwarrior 3050 jutott eszembe, amelyben szintén egy két lábon járó megarobottal kellett szétzúzni mindent felülnézetből.

gatling gears 2.jpg

A játék pontosan azt adta, amit elvártam ebben a kategóriában és a grafika is kellemes volt, bár enyhén "kontentgyengének" éreztem már az elején is. Minden fejezet 5 részből áll és összesen 6 fejezet van, amit úgy kell felfogni, hogy 6 különböző helyszínen fogunk játszani. Egy fejezet simán végig tolható 30-60 perc között és a titkos aranyrudak sincsenek annyira elrejtve, hogy ne lehessen akár elsőre is mindent összeszedni. Az aranyrudakért fejleszthetjük a robotunkat, tehát megéri gyűjtögetni. Talán a legnagyobb negatívum, hogy a fejlesztők csak minimálisan foglalkoztak a pályák szerkezetével, sokszor kb. ugyanolyan helyre érkezünk, mint ahonnan jöttünk. Ez lehetett volna érdekesebb, de alapvetően túlélhető ebben a stílusban szerintem. A boss-harcok tetszettek, érdekesek voltak az ellenfelek és tényleg csak azt vártam, hogy legyen időm tovább játszani. A játékot medium fokozaton nyomtam, amely kellemes volt egészen az utolsó pályáig, ahol nagyjából nem láttam mi van, annyi ellenfelet pakoltak bele, ezért 3. próbálkozás után inkább easy-re raktam és az utolsó boss-t is, mivel érezhetően brutál nehezet raktak oda is. Én azokat a játékokat szeretem, amelyek finoman nehezednek és nem azokat, hogy egyszer se hallok meg, de az utolsó pályán meg 40x, szóval már szenvedtem sokat ilyenek miatt, ezért ment neki az easy.

Mindezek után csak ajánlani tudom a Gatling Gears-t, ha valami jó akcióban lesz megint (nekem az Indie Royale pakkból volt), mert szerintem nagyon megérte, tényleg rég játszottam ilyen jót egy egyszerű shooterrel + a játékban amúgy van co-op mód is, amellyel tuti még mókásabb az egész, nekem sajna semmi haver nem volt, hogy belenézzek.

A játék Steam oldala:
http://store.steampowered.com/app/102810/

komment