2013. július 25. írta: ayo
Greenlight - Júliusi érkezők

Kisebb szünet után 14 újabb játékot jelentettek be:

steam_greenlight.jpg
A Hat in Time: konzol fanoknak készült 3D platformer. A fejlesztők olyan játékokból inspirálódtak, mint a Banjo Kazzoie, Donkey Kong, Zelda és a Mario. Kickstarter kampányukon 10x több pénzt szereztek, mint a kitűzött cél volt, remélem ez elmond mindent. Várjuk nagyon.

Among the Sleep: az év egyik bizarrabb ötlete ez a horror játék, amelyben egy kisbaba szemszögéből történik minden. Ettől független nagyon szépen kidolgozott és alapvetően ötletes játéknak ígérkezik.

BROFORCE: klaszikus platform shooter akár co-op módban is. Tulajdonképpen minden benne van amit a műfaj megkövetel, nem az én stílusom, de ez valahogy most nekem is megtetszett.

Centration

Chasm: fantasy rpg és platform egyveleg. Viszonylag sokat játszottam vele, nekem bejött. Nagyon ajánlom a demót belőle.

Darkwood: felülnézetes nyitott tereken játszódó túlélő-horror. A pályák véletlenszerűen generáltak, ezeket teleszórták rpg elemekkel, ebből nem is következik más, hogy ez egy igazi roguelike játék.

Deadly Premonition: The Director's Cut

Divekick: az év legnagyobb hülyesége annyira fertőző, hogy meg is kapta a Zöld utat. Szerintem nézzétek meg mit tud ez a játék, bár a cím szinte mindent elárul :D

Operation Black Mesa: a Half-Life: Opposing Force teljes remake-je, amely természetesen ingyen lesz elérhető.

Project Awakened: szuperhősös tps akció, amit egyedül, vagy multiban tolhatunk. A nagyon menő grafika mellett a CREATE A PLAYER funkciót emelném még ki, amelyben mi magunk dönthetjük el, hogy milyen képességgel rendelkezzen a karakterünk. Nagyon remélem, hogy amikor kiadják, akkor minimum annyira menő lesz, mint a trailerben.

Recruits: a játék amire ránéztem: "hát ez olyan mint a Cannon Fodder" és egyből jöttek az régi emlék, amelynek a vége az lett, hogy én utoljára azt élveztem igazán a legjobban ebben a stílusban. Majd beleolvasva a leírásba az első mondatnál látom, hogy a Cannon Fodder inspirálta őket, egyből megörültem és nagyon is remélem, hogy ez végre egy élvezetes verzió lesz.

Rekoil: multis fps, engem annyira nem győzőtt meg.

Shelter: a Pid fejlesztőitől egy teljesen extrém játék, amelyben egy borz család életét követhetjük nyomon. A Pid szerintem egy jól összerakott darab volt, remélem ez is hasonló lesz.

StarMade: voxeles űrhajős építős-harcolós játék. Nekem a Kerbal Space most az etalon, de ez se tűnt elsőre rossznak. Az alfa verziót ingyen bárki leszedheti.


A legtöbb játék még koránt sincs kész. Ha érdekel valamelyik, akkor keresd a játék Greenlight profilján.
A hivatalos listát itt találjátok:
http://steamcommunity.com/games/765/announcements/detail/1586674964466039347

A játéknapló Greenlight Collectiont ezen a linken érhetitek el:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=153258329

komment