Greenlight - Júniusi érkezők 2. menet

Bár havonta szoktak érkezni az újabb listák, most valószínű a Summer Sale miatt dupláztak:

steam_greenlight.jpg

Cognition: An Erica Reed Thriller: már épp ideje volt. Különleges grafika, jófajta történet. Kalandjátékosoknak kötelező.

Day One : Garry's Incident: ismét egy indie túlélős-felfedezős játék. Grafikával nem vagyok annyira kibékülve, de majd meglátjuk milyen lesz, egyelőre el kéne belőle egy demó.

Guncraft: én szeretem a voxel alapú dolgokat, de az Ace of Spades lövöldéje is már nagy csalódás volt. Ebből szerintem én kimaradok...ja van belőle nyílt béta.

Homesick: belsőnézetes kaland játék. Állítólag olyan játékok inspirálták, mint a Monkey Island, de én ebből nem sokat éreztem. Egy épületben vagyunk és különböző logikai feladatokkal kell megküzdenünk, akár még jó is lehet.

In Verbis Virtus: varázslós-logikai FPS. A játékhoz nélkülözhetetlen a mikrofon, mivel a varázsigéket nekünk kell bemondani. Nekem tetszett, próbáljátok ki a demót.

Super Motherload: Marson játszódó bányászos-fejlesztős játék, amit akár 4-en is játszhatunk egyszerre. A story mód mellett több mint 150 logikai részt is tartalmaz. Grafika bejövős meg az egész aranyosnak néz ki.

Vector: a Mirror Edge 2D változata egy kicsit felturbózva. Nem rossz, de sok ilyet láttunk már.

Verdun: világháborús multi-FPS. Nem valami nagy durranás. Itt tolhatjátok a nyílt bétát.

A legtöbb játék még koránt sincs kész. Ha érdekel valamelyik, akkor keresd a játék Greenlight profilján.
A hivatalos listát itt találjátok:
http://steamcommunity.com/games/765/announcements/detail/1585547885807672930

A játéknapló Greenlight Collectiont ezen a linken érhetitek el:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=153258329

komment