A platformer, amiben minden mozdulatunkra figyelni kell

Ebben a melegben egy igazi felüdülés a T.O.M.B., amely egy nem mindennapi ötvözet egyenesen Ryan Ledohowski a.k.a Knighty indie fejlesztő kezéből. A platformer célja, hogy élve eljussunk kijáratig, de ez persze messze nem lesz annyira könnyű.

T.O.M.B..png

Minden pályán valamilyen korlátozásnak kell megfelelnünk, hogy átengedjen a következő pályára: csak ötször ugorhatunk, csak háromszor fordulhatunk balra, sötétben kell végig menni, stb. Ezáltal a megszokott ügyességi játékból egy komolyabban, sokkal inkább logikára épülő játékmenetet kapunk. Tehát nem mindegy, hogy fölölegesen ide-oda ugrálgatunk vagy pontosan megtervezve egy adott útvonalon használjuk ki a meglévő ugrásmennyiséget. A pályák izgalmasak és nagyon jól ki lettek dolgozva erre a különleges játékmenetre. Említésre méltó még a hard fokozat is, amely sokat dob az egész játékon, hisz ha végig vittük normálon megpróbálhatjuk újra az egészet sokkal keményebb korlátozásokkal.
Nekem nagyon tetszett ez a plusz csavar, szerintem érdemes kipróbálni mindenkinek, mivel nem egy szokványos játékról van szó.

A játékot ezen a linken érhetitek el:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/6822849/KnightyGames/tomb.htm

komment