Indie Royale - The Thoughtful Bundle

Bár itt is sok az ismétlés, de a jó játékokat nem gond, ha többször látjuk:)

Indie Royale - The Thoughtful Bundle.png

Snapshot (PC MAC Linux Steam): korábban már írtam is róla: "egy rendkívül egyedi indie puzzle-platform játék, amelyben egy nagyon aranyos kis robottal és a fényképezőgépünkkel kell pályáról-pályára megoldani a lassan nehezedő feladatokat.." Nagyon ajánlott! Steam link itt. Eredeti ár: 9,99€

Cognition Episode 2: The Wise Monkey (PC MAC Desura): az egyik legérdekesebb point and click, ami (indokolatlanul) még nincs Steamen, csak Greenlighton lehet rá szavazni.. nem is értem, ez egy igazi gyöngyszem. A különlegesen szép grafika és az izgalmas játékmenet könnyen meggyőzött az első pár percben engem is. A játék oldalát itt érhetitek el. Jelenlegi ár: 7.59€
+ OST

AaAaAA!!! - A Reckless Disregard for Gravity (PC Steam): nem rossz "sport" játék, amelyben basejump közben különböző feldatokat kell teljesíteni. A furcsa cím, grafika és a zene lehet elsőre picit ijesztő lesz, de az addikt játékmenet sokat segít azoknak is, akik idegenkednek az ilyesfajta indie-ktől. Steam link itt. Eredeti ár: 8,99€

Fieldrunners (PC MAC Linux Steam): sokszor elvoltam vele villamoson vagy iPaden, PC-n soha se toltam. Tower Defense sok érdekes újítással, alapvetően aki az ilyet szereti, az ezt is fogja.Steam link itt. Eredeti ár: 4,99€
+ OST

Snuggle Truck (PC MAC Steam): aranyos gravitációs ügyességi. Röviden: nyuszi-zsiráf-paci (minden ami aranyos) babákat kell szállítani, akadály meg dögivel. Jófajta, én elvoltam vele:) Steam link itt. Eredeti ár: 3,99€

És aki az átlag felett fizet (6,23€): Night Animals by BRIGHT PRIMATE album



A bundle eredeti ára: több, mint 10965Ft. Most: jelenleg(3,33€) 1025Ft. 

A bundle-t itt tudjátok megvenni még 8 napig:
http://www.indieroyale.com/

komment