Deadly Neighbors 2

Volt már olyan, hogy a szomszédod felébresztett vasárnap 6-kor, hogy közölje veled, hogy az erkélyen lévő virágaidat jobban kéne öntöznöd, mert így nem elég szépek és rontják a ház benyomását? Nem vagyok egy agresszív típus, de amikor a péntekedet végigdolgozod, a szombatodat meg bulizással töltöd, és lenne egy szabad nap amikor kipihenhetnéd magad, akkor biztos, hogy nem akarsz a virágaiddal foglalkozni, ami egyébként rendszeresen van öntözve. Na én ilyenkor szoktam elővenni a Deadly Neighbors 2-t.

deadly-neighbors-2.png

A játék lényege, hogy a saját családoddal leöld az összes szomszédot, aki csak bosszant. Sokféle karakter van: felnőtt, gyerek, kutya, macska, stb. Ezek mind különböző képességekkel rendelkeznek és más-más a fejlődési rendszerük. A harc körökre osztott stratégiai rendszerben működik, kb. úgy, mint a jó öreg heroes tipusú játékokban. Egy négyzetrácsokra felosztott kerten kell ügyeskedni, hogy le tudd győzni a szomszédos családot. A játék nem olyan egyszerű, elején inkább csak próba harcok mennek, de utána már egyáltalán nem mindegy, hogy helyezkedsz, kit kivel támadsz. Nekem olyan 3-4 probálkozással sikerült végigvinnem, de nagyon megküzdöttem érte. Érdemes több karaktert letesztelni, más-más családot összerakni, hogy megtaláljunk a számunkra megfelelőt. A játékot ajánlom, mert jól összerakott, kellemes feszültséglevezető és emellett még vicces is.

A játékot ezen a linken érhetitek el:
http://www.kongregate.com/games/nerdook/deadly-neighbors-2

komment