Indie Royale - The June Bug Bundle

Megérkezett az Indie Royale kisebb bogárkás pakkja, ami ránézésre nem a legjobb, de van benne azért egy-két elviselhető darab. Engem max az Escape Goat érdekelne az egészből, de gondolom a legtöbb embert azt se, na de azért összeírom hátha valaki kedvet kap:)

junebug-550x355.pngPixelJunk Eden (PC Steam): igazából ez egy nagyon menő és mondhatni híres játék, de csak PSNre volt eddig elérhető. Ott az egyik legjobban játszott game volt, nagyon sok achival és akár 4 emberes co-oppal. PC-re optimalizált az egész és állítólag annak is még tud valami plusz élmény nyomni, aki PS3-an végig tolta. Igazából már ezért megéri a pakk. Steam link itt. Eredeti ár: 6,99€

Escape Goat (PC Desura): a játék, amit szívesen elfogadok bárkitől:D, MagicaTimeBeanben nem nagyon csalódtam még. Igazi retro sok új elemmel, megoldásokkal, kb. mint a Soulcaster, amit nem tudtam abba hagyni. Egyszerre jött vissza a régi PC korszak és az új indie. Ez a kecskés platformos dolog szintén ilyen, tehát ajánlott. Még több infó itt. Eredeti ár: 3,99€

Noitu Love 2: Devolution (PC Steam): ez egyszerű, Mega Man Xet szereted? Akkor ezt is fogod, próbáld ki:). Steam demó itt. Eredeti ár: 3,99€

Auditorium (PC MAC Steam): vizúál-zenés játék, ahol hangokat kell terelgetni, nem olyan rossz játék, de nem az én stílusom, egy plusz játéknak pontosan megfelel. Steam link itt. Eredeti ár: 5,99€


BONUS: Iconoclasts (Alpha): szintén nagyon kipróbálnám, mert én is csak videót láttam belőle, de nagyon ígéretesnek tűnt. Ajánlott:) Videó itt.


Escape Goat OST és Remix album


És aki az átlag felett fizet (7$): Bits with Byte album.



A bundle eredeti ára: több mint 6.210Ft. Most: jelenleg(3.39€) 1000Ft. 

A bundle-t itt tudjátok megvenni még 6 napig: http://www.indieroyale.com/

komment