2012. június 04. írta: ayo
Címkék: nintendo wii e3 wii u
Wii U -  Nintendo E3 Pre

A Nintendo csinált egy pre prezentációt az idei E3-ra. A japánon kívül több nyelven is megnézhető a videó, ugyan egy kicsit hosszú, mivel eléggé lassan beszél az öreg, viszont így gyenge angolosok is könnyen meg fogják érteni:)

Ezt a kisebb összefoglalót azért írtam, ha valaki a lényegre kíváncsi:

- újra gondolták a gamepadot: javított design (már fekete színben is) kellemes stick irányítás + benyomható gomb, mint egy xboxnál a stick.

wii_u_gamepad.jpg- amit a pad ad: új látószögek és touch screen! (akár játszhatunk a padon haverral egy-két touchpados játékot is) Lehet majd folytatni a játékot a padon, ha valaki unja már a TV-t nézni vagy épp más akarja használni. Innováció: egy hordozható otthoni gép:)

- Wii Remote, Wii Nunchuk és Balance Board ugyanúgy használható majd ehhez is.

- lesz Wii U Pro controller, ami szintén fekete. Eléggé menőnek néz ki, reméljük fogásra és játékra is olyan menő lesz, mint a képen.

wii-u-pro-controller.jpg

- megmutatták az új rendszer felületét. Nagyon tetszetős, ezerszer jobb, mint a Wii menüje, sokkal szociálisabb.

Én pl. nem nagyon küldözgettem Wii havernak Wiiről leveleket stb. Egyszerűen írtam egy mailt inkább, mert nem volt annyira kellemes + tényleg csak azokkal tudtunk beszélni, aki megadta a hosszú kódját. Nem volt sima dolog, inkább bele se kezdtem, de most nagyon rámentek erre is:

Text-Messages-600x323.png

- a Wii U menüje rohadt jó! Látjuk a játékainkat és körülötte a Mii karaktereket, akik lehetnek haverok vagy olyan emberek, akiknek szintén megvan az a játék. Ezzel még könnyebb lesz a szocializálódás a Wii-n, akár haverkodni, akár játszópajtást szeretnénk keresni. Szerintem ezzel rendesen be fogják indítani a Nintendo közösséget. A Mii alkalmazás nagyon jónak tűnik, hisz most már van egy Nintendo Pad-unk, könnyen tudunk róla üzenni (COD-ban nagyon rossz volt, hogy a Remote-tal kellett nyomkodni a betűket, de ennek végre vége lesz), akár játék közben, igen, jól mondom, mert ki se kell lépni, mindent a padról irányíthatunk! Vagy kereshetünk más havert, hogy meghívjuk a partyba. A lényeg, hogy eddig a szobába rakták a haverokat a Nintendoék, de rájöttek, hogy nem mindig jönnek át és rágyúrtak most az onlinera is. Jól tették.

Mii-Wara-Wara-600x336.png- Wii U-n böngészhetünk, youtubeolhatunk és hasonló dolgokat csinálhatunk, mint egy iPad-en. Végeredményben ez egy Nintendo Pad, amit már írtam:) Ki tehetjük a pad képét a TV-re - kb. olyan könnyen vagy könnyebben (és sztem olcsóbban is:D ), mint egy Apple TV + iPad kombó. Engem meggyőzött.

- ja és webcamera is van, amivel a TV-n keresztül a pad segítségével akár webchatelhetünk egy jót.

Wii-U-Video-Chat.jpgÖsszesegében a Wii U a Wii fejlettebb változata. Ez a gamepad-iPad megoldás szerintem eléggé ötletes, hogy majd akár fotelben is tolhatom a padon, akár TV-n is, ahogy kedvem tartja. Az meg, hogy milyen alkalmazások lesznek a padra, az még a jövő zenéje, de a bemutatott pár cucc nagyon jónak tűnt, nem egy iPad gyilkos dolog, de biztos, ha ilyenem lesz és lesz rá pár hasznos app, akkor én bőven elleszek vele iPad helyett, ahogy simán vennék Nintendo touchos telót is. amin lehet Zeldázni:D

A videót itt nézhetitek meg: http://www.nintendo.co.jp/nintendo_direct_pre_e3_2012/en/index.html

komment