Indie Game Music Bundle 3

A harmadik alkalommal startolt nem régiben az indie játékzene bundle. Eddig is néztem mindig, de a mostanit már nem tudtam ott hagyni:) Nagyon jó kis pakkot sikerült összehozni, mindezt most 1$-tól + rengeteg bónusz ha 10-et fizet valaki.

Screen Shot 2012-05-29 at 10.52.20 AM.png
Terraria OST: gondolom nem kell bemutatni, talán a zenéjet se. Nagyon kellemes, nekem inkább téli időket idéző zenék, mivel akkoriban játszottam vele és építgettem fakunyhót magamnak, hogy túléljem az éjszakat:) Nagyon szerethető.

Plants vs Zombies OST: ki nem ismerné a virágdalt:) Örökös kedvenc lesz, mert sokszor dúdolom magamban még évek után is:) Legalább annyira addikt, mint a játék.

Dustforce OST: számomra az egyik legjobb indie játék az évben, a zenéje szintén (2.49€ Steamen csak az OST), de nem is rabolom az időt, itt egy nagyon jó mashup belőle:



Ilomilo OST: egy nagyon aranyos játék, sajnos csak Xbox-ram pedig nagyon mondták, hogy majd egyszer PC-re is, de azóta se. Zenéjét a mostanában megjelenő Botanicula-hoz tudnám hasoníltani, gyerekes-aranyos, szerethető.

Frozen Synapse OST: egy nagyon kemény elektronikai album, ami messze megállja a helyét a játék nélkül is.

Aki átlag felett fizet (10$):

+ Offspring Fling OST, Mubla Evol Ution OST, Cardinal Quest OST, inMomentum OST, Impeccable Micro OST, Bluescreen OST, Beautiful Lifestyle OST, Rise of the Obsidian Interstellar OST, Deorbit OST, GunGirl 2 OST.

Aki pedig rengetek pénzt fizet és ezáltal benne marad a TOP 20-ban, az számos extra cuccot fog kapni az akció végén.

A bundle-t itt tudjátok megvenni még 13 napig: http://www.gamemusicbundle.com/

komment