Full Map + TF2 Kakariko Custom Map

2012. április 16. írta: ayo
The Legend of Zelda: A Link to the Past

Szüleimnél nagy turkálás közepette találtam rá erre az ereklyére:

IMG_2707.jpg height=

Nagyobb képért klikk rá.

Kb. 15? éve volt, hogy megkaptam azt a játékot, amiről sokan meséltek, ha kérdeztem valakitől, hogy mi a kedvenc játéka SNES-re: Zelda. Aztán elém pakolta a tömérdek térkép és titkos helyek gyűjteményét, amit külföldi újságokból vagdalt össze - már kb. ennyiből megtetszett, annyira menő volt az egész + akkor még inkább nehezebb volt a külföldi játékos magazinok beszerzése.. most meg ugye internet által bármi ugye.. :)

És igen. Német verzióm volt. Akkoriban örültem, hogy az angollal elvagyok és nagy nehezen tudnak benne segíteni is ha kell... de a német az 0 volt. Maximális nehézségi fokozatnak hívnám leginkább, ahogy ezt végig vittem. Nem is tudom mennyi idő volt, akkoriban még nem törődtem ilyenekkel, de egy életérzés mai napig. Valahogy még máig hiányzik ez a régi SNES-es érzés, ami a Zelda-ban akkor megvolt.

Ma pedig tökre véletlen találtam egy Team Fortress Custom Map-ot - Zelda Kakariko falujáról.. Eléggé menő, itt le is csekkolhatjátok, hogy mennyire :)

komment