Humble Bundle for Android 2

A Humble Bundle megint az Androidosokhoz szól és összeállította az újabb packját, a szokáshoz híven "fizess, amennyit akarsz" alapon. A következőket kapjuk:

 Képkivágás.jpg

Zen Bound 2: kellemes meditatív kikapcsolás, avagy kötözz át minden cuccot jól. Leginkább a logikát és ügyességet igénylő játék egy kis keleti aláfestéssel. Steam-en itt.

Canabalt: egy végeláthatatlan ügyességi játék, amit egy az egyben itt is játszhattok akár: http://www.canabalt.com/ 

Cogs: egy nagyon kellemes játék, anno már a menüjénél éreztem, hogy ez a játék nagyon tetszeni fog. Kellemes kis puzzle fogaskerekekkel, csövekkel meg miegymással. Ez nagyon ajánlott!! A demót itt nyomhatjátok: steam. 

Avadon: The Black Fortress: szerepjáték, én nem vagyok nagy rpg rajongó, de igazából jónak tűnt a demóból. Meg van benne minden, ami kell - nekem nem volt olyan extra. Demó + videó itt: steam.

+ Swords & Soldiers, Canabalt és Zen Bound 2 Soundtrack

És aki többet fizet az átlagnál (jelenleg $6.86-tól):

Swords & Soldiers: az egyik kedvenc műfajom, leginkább flashes környezetben vannak hasonlók, hivatalosan side scrolling rts-nek nevezik, én amolyan 2d-és defend-nek szoktam hívni ezeket:) Mindenképpen ajánlom, mert ezek erősen addikt fajták:) Steam-en itt. 

BONUS:

Snuggle Truck: aranyos gravitációs ügyességi. Röviden: nyuszi-zsiráf-paci (minden ami aranyos) babákat kell szállítani, akadály meg dögivel. Nagyon jól ki van dolgozva, aszem egyik legjobb a packban, már csak ezért is megéri!! Nyomas tölteni.. :) Link itt.

A bundle-t itt tudjátok megvenni április 2-ig:
http://www.humblebundle.com/ 

komment