2012. február 21. írta: ayo
Lume

Lume egy nagyon egyedi hangulatú játék, amit még én is megcsodáltam, mikor láttam ezeket a képeket... Igen, minden részét papírból és kartondobozból rakták össze, majd levideózták. Minden részét, a puzzle-t a házikót, a szobákat, mindent. Állat.

blog7.jpg

blog1.jpg

Ilyet kb. akkor láttam, mikor a Neverhood jelent meg. Na persze annál komolyabb játékot máig nem láttam - főleg gyurmából :)
Lumegyszerű története, hogy elment az áram a lakásban, nagyapa bement a városban, tehát ránk maradt a probléma - persze egy pár elég erős puzzle akadállyal. De tényleg nehezekkel!, a megoldást viszont megnézni neten nem ajánlott, mert alapvetően egy rövid játékról van szó, tehát érdemes próbálkozni.
Lume minden platformra elérhető, azaz iOS-ra péntektől lesz. Nagyon ajánlom, kellemes kikapcsolódás, egyedi hangulat, igazi művészi darab:)

A zenéjét itt tudjátok letölteni /ajánlott/:  Lume OST

Lume a Steam-en: http://store.steampowered.com/app/105100/

megjegyzés: annyi segítséget viszont adok, hogy a gramofonos könyv sokat fog segíteni a vége fele:) 

komment