Folytatódik a végső harcom az 576 KByte-tal

Folytatódik a szomorú harcom. Aki nem olvasta az előzményeket, annak ajánlom a két hetes posztomat elsőként.
Röviden arról van szó, hogy több éve nem sikerült az 576 KByte üzletből rendelnem bármit is és gondoltam teljesen poénból (ezt már rég nem lehet komolyan kezelni) utoljára rendelek egy játékot amolyan végső próbálkozásnak, ahol megteszek mindent, hogy a végére járjak annak, miért és hol bukik el az egész.

Eltelt a két hét. Mondanám, hogy izgatottan vártam a pillanatot, amikor majd ma hívnak és végre átvehettem, de azok után amik történtek, őszintén nem foglalkoztam vele. Majd úgyis hívnak, ahogy ígérték (vagy nem). Délutánig vártam, de semmi email vagy telefon nem volt, hogy átvehetem vagy bocs de még mindig nem jött meg vagy bármi.
Igazából ezen se csodálkoztam, hiszen az évek során nem tapasztaltam mást az 576 KByte-tól, simán hozták önmagukat. Óriási meglepődés lett volna, ha jelentkeznek, az meg még nagyobb, ha át is vehettem volna a játékot.
Amúgy a két hét alatt rengeteget olvastam, hogy mások mennyire jól szórakoznak a játékkal, valaki már szépen kimaxolgatta és vannak, akik már használtként áruljak, szóval szépen telt az idő.

576_kbyte_mario-kart.png

Szóval türelmesen vártam a jelentkezésüket, aztán délután már úgy éreztem, itt az ideje rákérdezni telefonon a boltnál, hogy mégis mi történhetett.
Egy srác vette fel a telót, aki közölte, hogy igen, a két hét az stimmel, de inkább most nem mond semmi időpontot, mert igazából gőze sincs, hogy mikor lesz náluk valaha ez a játék. Még mindig egy tök átlagos, népszerű, normál kiadású játékról beszélünk, amit minden más boltban az első napon be lehet szerezni, tehát nem valami extra limited dologról van szó, amit sehol se lehet beszerezni, ezért is lett ez a végső tesztalany.

Megemésztettem a telefonban hallottakat és mondtam neki, hogy rendben várok, ő pedig megígérte, hogy 100% keresni fog telefonon, ha megérkezik.
Ezek után már semmi elképzelésem sincs, hogy mikor lesz ebből tényleg valami, de az biztos, hogy maximum a hó végéig várok, mert utána már szeretnénk LAN partizni a haverokkal.

Sok kérdés maradt továbbra is a levegőben. Sikerül-e nekik teljesíteni a megrendelésemet júniusig vagy közben lehet nekem sikerül olcsón használtan megvenni? A 100% keresni fognak az valójában azt jelenti, hogy sose hallok felőlük és ezt már buktam? Ha nem hívogattam volna őket, akkor már rég törölt rendelés lennék? Vagy már most is az vagyok, csak nehezen kopok le?
Nem tudni, de az biztos, hogy lesz még egy végső poszt, amiben véglegesen búcsúzom az 576 KByte-tól.

A folytatást itt olvashatjátok: 3. rész

14 komment