Négy új karakter érkezik 2016-ban

2015. december 07. írta: ayo
Mortal Kombat X: Kombat Pack 2

Péntek óta, az új karakterek leleplezése után fellázadt az internet népe és már petíciókkal követelik a Kombat Pack 2 karaktereinek leváltását. Szerintem ennyire azért nem rossz a helyzet, de tény, hogy azért ennél egy fokkal én is jobbra számítottam, nézzük meg részletesen, hogy mit is kaptunk.

A Mortal Kombat X-ben jelenleg 29 játszható karakter van, ebbe beletartozik Shinnok, aki a játékban behozható karakter, Goro, mint DLC és a Kombat Pack 1 csapata, azaz Jason, Tanya, Predator és Tremor. A kiváló hype marketingnek hála, lehetett tudni, hogy ennek itt még nincs vége, folyamatosan utalgattak rá és az utolsó balance patch után ki is raktak egy sziluettet a titokzatos 4 karakterről, amire ismét minden fan ráugrott és mentek a találgatások. Többnyire mindenki a játékban szereplő non-playable karakterekre tippeltek, ami mindenkinek reális volt, hiszen Rain, Baraka vagy mondjuk Sindel benne van a játékban csak éppen nem lehettünk velük.
A bejelentés előtt én se vártam mást, mint ezeket a klasszikus karaktereket, mondjuk Sindelt annyira soha se bírtam, de Rain és Baraka jöhet bármikor. Nos Ed Boon mindenkit beetetett szokás szerint és egy teljesen egyedi összeállítással lepte meg a közönséget.

mortal-kombat-x-kombat-pack-2-characters-1080x600.jpg

Elsőként visszahozta az egyik kevésbé népszerű, részeges harcost, Bo' Rai Chót, aki tény, hogy a sorozat része, de sokkal jobb karakterek maradtak még a perselyben.

A második karakter viszont teljes mértékben csalódás volt mindenkinek, ő nem más, mint Leatherface, azaz a texasi láncfűrészes. A Kombat Pack 1-ben már sokaknak elég volt a vendégkarakterekből (Jason, Predator) és igazi MK harcosokat vártak, emellett a játék tartalmaz már egy vendég horror szereplőt (Jason), bőven elég ezekből ennyi, kevesen játszanak vele, simán mehetett volna egy későbbi részben mint +1 karakter, ezzel csak elvettek ismét egy értékes helyet.

A harmadik karakter számomra talán a legérdekesebb és vártabb karaktere, a Tri-Borg. Én nagyon hiányoltam a robotokat az MKX-ből, főleg az MK9-ben debütált Cyber Sub-Zerót imádtam, úgyhogy ennek kifejezetten örültem. A karakter jelenleg Tri-Borg néven fut, mivel az MKX adta 3 stílusnak köszönhetően nem egy konkrét robottal leszünk, hanem stílusonként választhatjuk Cyrex-et, Sektort vagy nagy kedvencemet, Cyber Smoke-ot. Ez szerintem tökéletes megoldás az MKX rendszerben, engem ezzel az egy karakterrel meg tudtak venni.

mortal-kombat-x-kombat-pack-2-characters.jpg

Végül, de nem utolsó a sorban megkaptuk az egyetlen leakelt karaktert, akit nem egyszer twittelt ki Ed Boon valami kapcsán, ő pedig nem más, mint az Alien, azaz Xenomorph. Nos nem mondom, hogy nem lesz brutális Aliennel tolni a Mortal Kombatot, főleg gondolom sokan alig várjak az Alien Vs Predator harcot, de ha jobban belegondolunk rajongói fejjel, akkor ez már megint egy vendégszereplő és joggal érezhetjük, hogy túlságosan hasonlít a KP1-es karakterekre Jason-Predator Vs Leatherface-Alien.
Összességében szerintem nem rossz dolgok ezek, én annyira nem voltam felháborodva (főleg Tri-Borg miatt), de én is kicsit fölöslegesnek éreztem ennyire hasonló karaktereket belepakolni, na meg persze Bo' Rai Chót; egy Rain, Baraka, Tri-Borg és Alien pakknak jobban örültem volna.

Ne feledje senki: 2016-ban is folytatódik a küzdelem, érkeznek az új karakterek és szokásosan mindegyiket egy-egy külön streames adással fogják bemutatni, amiről, ahogy eddig is, a blogon olvashattok.

3 komment