The Humble Weekly Sale - IndieCade

Inkább a művészibb és az absztrakt rajongóknak kedvez a mostani ajánlat, az egy dolláros pakk jó ár, a nagyobb nem feltétlen.

The Humble Weekly Sale IndieCade.PNG

1$-tól:

And Yet It Moves (PC Mac Linux Steam): egyedi stílusú ügyességi platformer. A textilekből álló pálya igazán egyedi hangulatot ad a játéknak. Nekem tetszett, végig is toltam anno. Steam link itt. Eredeti ár: 8,99€
+ OST

The Dream Machine (PC Mac Steam): szintem művészi alkotás, csak ez most kaland stílusban. Ami bejöhet pár embernek hogy gyurmából és mindenféle handmade dolgokból áll össze a játék világa. Steam link itt. Eredeti ár: 7,98€

Luxuria Superbia (PC Mac Linux Steam): nehéz írni ilyen játékokról, amolyan szokásos felfedezős élmény, mint egy játék. Steam link itt. Eredeti ár: 8.99€


6$-tól:

Aki átlag felett fizet:

Dear Esther (PC MAC Steam): az egyik legelvontabb játék gyönyörű tájakkal és komoly történettel. Angol tudás nem árt hozzá, de létezik magyarítás is belőle. Steam link itt. Eredeti ár 6.99€
+ OST

The Bridge (PC Steam): Braidhez hasonlítják a legtöbben, de azért jóval más. Anno már kifejtettem róla a véleményemet, mikor kimaxoltam a játékot, ezért mondjuk megéri a nagy pakk, de szerintem Steamen már volt olcsóbbért is akcióban. Logikai platform rajongóknak érdemes ránézni. Steam link itt. Eredeti ár 8.99€
+ OST

7 Grand Steps (PC Steam): érmés tábla játék, viszonlag ismert és anno sok díjat bezsebelt, ezért végül is már megéri a nagy pakk az árát. Steam link itt. Eredeti ár:13.99€
+ OST

A bundle eredeti ára: több mint 17635Ft. Most: minimum 230Ft.

A bundle-t itt tudjátok megvenni: https://www.humblebundle.com/weekly

komment