Tomb Raider - Első benyomások

Már az E3 első pár perce után tudtam, hogy nekem ez kell. A Sleeping Dogs és a Hitman Absolution után egyértelmű volt, hogy nem hibázhatnak, ezért megtettem azt a ritka lépést, hogy előrendeltem egy Survival Editiont, mert tudtam hogy nem fogom megbánni:)

Tomb Raider.jpgMár a menü látványától kész voltam annyira állat. Sehol se láttam ennyire kidolgozott menüt, ezért az első pár percem azzal telt, hogy ezt csodáltam - igen, egy játékmenüről van szó.
Indítás után a trailerből látott alap videó megy le - sajnos azt vettem észre, hogy a látványosabb jeleneteket már kívülről fújom a videókból. Remélem azért nem lőtték le az összeset. Miután a gyönyörű kezdő videó végig ment, akkor jött a hangos felkiáltás: ez már a játék? És igen, ez már a játék és folyamatosan csak forgattam a kamerát és azt éreztem, hogy ezt nem hiszem el, game of the year, ilyen nincs. Engem már a legkisebb dolog is elvarázsolt pl.: ahogy a segédgombot felrajzolták az elemhez a kezdésnél. Minden apró elem 100%-osan kidolgozva. Eszméletlen a grafika és a kameramozgás + nagyon profi a hang. Egyszerűen élvezet irányítani és csak nézni körbe-körbe ezt a szépséges világot, amit alkottak.
Nem tudok mást mondani csak azt, hogy 2013-ben nekem ez lett az etalon. Egyértelműen megérte minden eurocentjét a játék, vigyétek-vegyétek!

kiegészítés: A Survival Edition digitális pakkja annyira nem volt rossz, de lehetett volna jobb is. A térkép semennyire se izgalmas, az art book szép lett, a soundtrack nem az a fajta, amit később is csak úgy hallgatni fogok, a képregény nem rossz, a játékbeli DLC-ket pedig még nem próbáltam.

A játékot itt tudjátok megvenni:
http://store.steampowered.com/app/203160

komment