GTA V - Az első pillantás

Ez az a nap, amikor az unalmas, eseménytelen hónapok után egyszerre két fontos játék is megjelent. Elsőként a GTA V érkezett, amit már hajnalban ki tudtam próbálni és meg kell mondjam, rég játszottam ennyire jól optimalizált játékkal, ami ennyire szépen futott volna

gta_v.jpg

A Rockstar Games tanult az elmúlt évek hibáiból és inkább fél évvel később adta ki a a kezéből a tökéletesre csiszolt játékot, minthogy a játékoson tesztelje a legújabb 0-day patch-et. Ezt úgy képzeljétek el, hogy akárhányszor elindítottam, annyiszor éltem át ugyanazt a megdöbbenést és csak vigyorogva néztem a monitoromra, hogy mennyire zökkenőmentesen fut a játék. Egy ideje tart már a 30-60fps hype, de higgyétek el, ha egyszer beültök a játékban egy kocsiba és elkezditek irányítani, akkor azonnal rá fogtok jönni, hogy mennyit is számít.
A GTA IV-el szemben a beállításoknál rengeteg lehetőségünk van, így akár egy gyengébb gépen is szépen fut minimál grafikával, de ez GTA, szóval érdemes beújítani egy két új alkatrészre (leginkább VGA-ra), mert úgy lesz igazi az élmény.

Összességében azt kell hogy mondjam, hogy a Grand Theft Auto V az év PC játéka és aki még nem tette, az szaladjon azonnal boltba és bátran vegye meg, nem fog csalódni!

16 komment