A Hotline Miami tegnap megjelent második része az idei év legambivalensebb érzéssel várt játéka számomra.
Nagyon vártam, de tudtam, hogy maximum egy kiegészítő lesz pár új zenével, amelyben végre fény derül még több részletre. Egyébként a játék abba a csoportba tartozik, hogyha mutatnának 5-5 képet az első és a második részből, akkor nem feltétlen tudnám őket 100% biztosra megkülönböztetni.
A második rész grafikailag szinte teljes egészében megegyezik az elsővel, a hatás kedvéért ez is úgy néz ki, mintha a legrikítóbb festékes vödrökkel öntöttek volna le minden egyes elemet.
Zeneileg most sem lesz ok az aggodalomra, a közel 50 új trackkel hozza a szokásos kokainfogyasztásra buzdító hangulatot, amely hallatán sokkal kellemesebb érzés lesz a földön fekvő védtelen emberek fejének vascsővel való szétverése.
Játékmechanikailag a kétkezes fegyveren kívül nem sok változással találkoztam, aki játszott az előző résszel, hamar bele fog melegedni.
A beharangozott pályaszerkesztőt, amit személy szerint a legjobban vártam, sajnos nem tudtam kipróbálni, mivel az csak egy későbbi frissítésben fogják ingyenesen hozzáadni.
A Hotline Miami 2: Wrong Number nem váltja meg a világot. Jobb lett volna, ha csak simán alcímmel jelentetik meg kiegészítőként, mert messze alulmarad az első résztől mind zeneileg és történetileg is. Akit viszont nem zavar, hogy 8-9 óra alatt ki lehet pörgetni és már hiányolta az első rész adta beat'em up véres kivégzéseit, az nyugodtan fogjon hozzá, a többieket inkább türelemre inteném, bőven ráér majd egy komolyabb leárazásban.