2014. június 30. írta: ayo
Címkék: sorsolás
500. poszt

Egyszer véletlen megláttam, hogy közel az ötszázadik, akkor teljes erővel rákészültem és az utóbbi hetekben csak ezen járt az agyam. Körbekérdeztem a többieket is és egyértelmű volt a válasz: meg kell ünnepelni, hiszen ez egy igazán szép eredmény.

Amikor elkezdtem a blogot, akkor csak hirtelen fellángolásból írtam pár posztot néha. Gyerekkorom óta játszom, folyamatosan olvasom a híreket és kapom az értékes információkat, néha viszont zavart, hogy hozzá nem értő és idétlen emberek írásai kerülnek ki és jelennek meg komolyabb oldalakon is. Azt mondtam, hogy ez nekem sokkal jobban menne, aztán neki kezdtem.

Jelenleg úgy állunk, hogy egy nagyon baráti közösség alakult ki, a fejlesztők örömmel osztják meg a tesztpéldányokat a blognak és néha én is csodálkozom, ha visszaböngészem azt a sok jó ajánlót, hogy mennyire hiánypótló blogot tudtam alkotni.

Az utóbbi egy év alatt plusz öt emberrel nőtt a blog íróinak száma. Az olvasók még több cikket követeltek, egyedül viszont még több értékes kontentet nem tudtam tolni, de hála a kis csapatnak most már ez is megoldódni látszik. Remélem az 1000. posztnál még több sikerről tudok majd írni és persze a blog addigra még szebb és menőbb lesz!

Na de elég volt a történelemből, lássuk, hogy mi vár ránk a héten. A héten több sorsolás lesz, olyan játékok is lesznek, mint a Rust, de lesznek kisebbek is. A héten Adi86 kolléga elkezdi a Best of 50 sorozatot, amely a csapat szerint az 50 legjobb indie játékot fogja bemutatni több részes posztban. Remélem, hogy a jövőben még több értékes cikkel tudjuk majd gazdagítani mindenki életét, köszönjük minden olvasónknak a támogatást!

Első sorsolás: Rust

RustLogo-Normal.png

A sorsolásra a következőképpen tudsz jelentkezni:

1. Tagja kell, hogy legyél a játéknapló Steam Csoportnak. Ha nem vagy még az, itt tudsz csatlakozni.

2. Írj egy emailt "jelentkezem" tárggyal és a Steam fiókod címével.

sorsolas.png

A sorsolás szerda este 19:00-kor fog történni a random.org segítségével. A nyerteseket emailben értesítem és természetesen ebben a posztban is megemlítem.

Sok szerencsét mindenkinek!

A nyertes: Hajdara András.

3 komment