Nintendo 3DS tok, a saját készítésű cuccok 1 dolláros akció folytatása

Egy pár poszttal ezelőtt számoltam be arról az akcióról, amelyben saját tervezésű, egyedi egérpadot, kozmetikai táskát illetve kártyát rendelhetünk 1 dollárért. Május 6-án rendeltem meg a Zeldás mini tasakot, ami nálam Nintendo 3DS tokként fog funkcionálni.

zelda tasak.JPG

A legtöbb idő leginkább a megfelelő wallpaper kiválasztásával ment, a beszerkesztés rendeléssel együtt max 5 perc volt. A tok bő egy hét alatt készült el, május 15-én adták postára, és tegnap meg is érkezett. Nagyon vártam már, és a cucc teljes mértékben megfelel az elvárásaimnak: a nyomat felbontása nagyon jó, szépek a színek , a táska anyaga minőségi, a varrás jól eldolgozott.

zelda tasak2.JPG

Sőt, ha hozzáteszem, hogy mindezt egy dollárért, akkor fel is múlja őket. A nagy méretű táska első ránézésre talán sok a Nintendóhoz, viszont így kényelmesen belefér a töltő is és az extra védelmi szerepet betöltő szivacsok is, amiket azért raktam bele a táskába, hogy a tok ne csak a kosztól és a karcoktól védje a konzolt, hanem az ütődésektől, hidegtől, melegtől, atombombától … egyszóval mindentől. Plusz fícsör a kis, elkülönített belső rekesz, terv szerint gondolom a púder tárolására szolgálna, szerintem viszont mintha csak a játékok raktározására találták volna ki. Akit elkerült volna eddig ez az akció, az se aggódjon, még mindig tart.

2 komment