Luminesca

Egy elég tetszetős alkotást kaparintottam meg, az IndieGameStand kínálatából.  Egy Limbo-hoz hasonló képi világú játék, amiben a víz alatt kell felfedező utat tennünk.

Luminesca.png

Egyszerű irányítás és kellemes hangok, zene és grafika jellemzi a programot, (a Unity motor gondoskodik a látványról). Egyelőre az első és második fejezet érhető el, a végső változat 5-öt fog tartalmazni. Egyszerű a feladat csupán fel kell fedezni a víz alatti mélységet, és a „lumineszkáló” lényeket összegyűjteni és így haladni tovább. A program elején egy ilyen lumineszkáló lényt kell irányítani, (igaz) nem sokáig, mert egy búvárszerű lényé alakul. Kapunk egy „zseblámpát” mellyel irányítva adhatunk fényt, alapesetben a környezetünket világítja meg a kis „lényünk”. Utunkat ezzel az irányított fénycsóvával tisztíthatjuk meg, vagy csalogathatunk magunk felé fajtársainkból, ezzel is kis feladványokat megoldva.

A legjobban a zene tetszik és a misztikus környezet, illik a víz alatti felfedezéshez, kíváncsivá teszi az embert, én még sokszor direkt el is tévedtem, csak a felfedezés kedvéért. A grafika megfelelően letisztult, szép, tetszetős; leginkább a kék, fekete, fehér és zöld színekkel építkezik. Még nem játszottam végig, mivel időm véges, de meggyőző alkotásnak hat. A jelenlegi alpha verzió (v0.2.1) nem produkált eddig bug-ot, (legalább is nekem). A beállítási lehetőségek még szűkösek, úgy tudom, bővítik folyamatosan a visszajelzések alapján. A fejlesztőt különösen kiemelném, online kérdőívvel próbálja jobbá tenni a programot, valamint bárhonnan szerezzük be a játékot Steam kulcsot kapunk a megjelenéskor hozzá. Jelenlegi teljes ára 10$, most csak fél áron, azaz 5 dollár fejében megkapható, folyamatos updatek biztosítva vannak és korai hozzáféréssel ráadásul láthatjuk mi lesz belőle. Akinek tetszik, próbálja ki, Greenlighton már bizonyított és szerintem is megéri.

Weboldala:
http://www.luminesca.com/

komment