2013. szeptember 26. írta: ayo
Címkék: sorsolás
2 éves a játéknapló!

Pontosan 2 éve kezdtem ezen a napon a blogolást, egy nagyon egyszerű indokkal: elegem lett a valótlan beszámolókból, a sokszor csak külföldi cikkek tükörfordításából és persze abból is, hogy írnak 5 teljes oldalt egy játékról, amit elolvasva csak annyit tudtam kérdezni magamról: "Hogy jó-jó, de milyen a játék?". A játéknapló ezért is csak egyszerű, tömören fogalmazott tényleges élménybeszámolók sokaságából áll a mai napig.

A pár hónapja feltett "kérdőívben" legtöbben a posztok számával voltak elégedetlenek, de persze mindenki elfogadta, hogy egyedül ez nehéz. Ha megnézitek, a cikkek 95%-át én írtam, ez heti 3 poszt minimum, de inkább több. Szeretném meg színvonalasabbá tenni az egészet, viszont ehhez még több ember kell. Szóval, ha látsz egy jó Greenlight játékot, esetleg egy érdekes független alkotást és van kedved írni akkor nyugodtan küldj egy emailt, mert nagyon is jól jönnek az ilyen segítségek.
Egyelőre én is csodálom magam, hogy eddig bírtam napi szinten foglalkozni az oldallal, de szerencsére a lelkesedésemnek, mai napig ugyanakkor kedvvel állok neki posztolni, mint amikor elkezdtem, sőt talán sokkal jobban, hiszen nagyon sok a pozitív visszajelzés.
Mindenkinek nagyon köszönöm az eddigi figyelmet és segítséget (ennyi felajánlást szerintem az egész évben nem kapott a blog), remélem a harmadik év is legalább ennyire jó lesz, na de jöjjön a lényeg!

sorsolas.png

A sorsolásról: Amelyikre igényt tartasz, azt írd bele majd tárgyként az emailbe. Ha több is érdekel, akkor többet is beleírhatsz, ezáltal a többi sorsoláson is részt veszel. A feladat egyszerű, csupán az alábbi kérdésre kell válaszolni:

Hány darab elemből (kockából) áll a torta ? Gyertyák számítanak, mivel az is Terraria elemekből áll, karakterek természetesen nem. Klikk a nagyobb képért:

torta2.png
A választható nyeremények:

Far Cry 3: Blood Dragon (Uplay), Trine 2: Complete Story (Steam), Sid Meier's Civilization V - Gods and Kings (Steam), Thomas Was Alone (Steam), Indie Royale - The Golden Jubilee Bundle, The Showdown Effect (Steam), Dead Space (Steam), Crysis 2 (Origin), Battlefield 3 (Origin), Dead Space 3 (Origin), Command & Conquer: Red Alert 3 Uprising (Origin), Telltale Games (Steam), Brütal Legend (Steam), Serious Sam HD: The First Encounter (Steam), Populous Origin (Steam), FTL: Faster Than Light (Steam), Populous (Origin), War of the Roses: Kingmaker (Steam), Warlock (Steam), Dungeonland (Steam), Leviathan: Warships (Steam), Europa Universalis 3 (Steam).

A játékot csak magadnak aktiválhatod, mivel a sorsolás célja, hogy olyanhoz kerüljön a játék, akit tényleg érdekel.

A sorsolás szombat este 19:00-kor fog történni a random.org segítségével. A nyerteseket (összesen 10 lesz) emailben értesítem és természetesen ide is ki fogom írni.

Sok szerencsét mindenkinek!

A megfejtés: 303 + 2 láng, 305-öt is elfogadtam és segítettem mindenkinek :)

A nyertesek:

István Szabó - Far Cry 3: Blood Dragon

József Fekete - Sid Meier's Civilization V - Gods and Kings

Bárdos Dávid - FTL

Zoltán Szoboszlai - Leviathan: Warships

Gábor Morvai - The Showdown Effect

Szilágyi Szabolcs - Telltale Games

Spherox Tazim - Brütal Legend

fatomi971 - Battlefield 3

mya - Dungeonland

Benedek Horváth - Warlock

Gratula nekik!

A játékokat felajánlotta: Maross, Ramroda, Asti, Evoka, Renok, f1r3, Szegedi Sándor, SiDan, angeltwosix.

4 komment