Anodyne - Teljesítve

Kezdetben kicsit idegenkedtem tőle, de a végére nagyon megszerettem. Végül is nem egy Zelda-klónt kaptunk, hanem egy teljesen egyedi 16-bites játékot. Szinte minden pályán találhatunk régi játékokra utalásokat és poénokat, amelyek néha segítenek a titkosok felfedezésében. Kezdetben még hasznos lesz, de a játék vége után már brutálisan kemény glitch-eken kell keresztül vágni magunkat, hogy elérjünk egy-két titkos cuccot. Mondhatni ez lesz a játék második része. Ha megtaláltuk mind a 37 kártyát, csak akkor tudjuk végigvinni a játékot, viszont összesen 49 kártya van és 13 titkos tárgy. Ezek annyira nehezek, hogy leírással is nehéz volt összeszedni, természetesen imádtam.

Anodyne.jpgÖsszesen 13.4 óra lett a játékidőm, amely egy ilyen kis játéknál szerintem eléggé jónak mondható. Két cuccot nem szereztem meg: a vidd végig 3 óra alatt 100%-ra achit és a zöld kockát, amely akkor lesz elérhető, ha a kis nyuszika 2 óráig körbe megy a képernyőn. Ez a kettő mondjuk jelentősen megnövelte volna a játékidőt, de annyira nem voltak izgik a többihez képest. Szóval ha szeretitek ezt a stílust és az olyan játékot, amelyben a titkosok easter eggs szinten vannak elrejtve, akkor ezzel tuti jól fogtok járni :)

komment