Beware Planet Earth! - IndieGameStand

Általában azonnal megírom, ha látok valami jó akciót, most mégis csak 2 nap után jelentkezem az ajánlóval. Én se ismertem a Beware Planet Earth! játékot, de 2 nap alatt annyira megkedveltem, hogy szerintem kár lenne bárkinek is kihagyni ezt az igazán jó üzletet. Előre szólok, hogy a trélert pl. ne is nézzétek meg, mert semennyire se adja vissza a játékot. Nekem is az jött le, hogy ez valami ismeretlen béna mobilos játék.
Beware Planet Earth!.pngA játékot legjobban a Plants vs. Zombies és valahol a mobilplatformos The Creeps! közé tudnám sorolni. Nagyon aranyos az egész játék, szép a grafika, tele rakták poénokkal és persze sok érdekes eszközzel. A játék nagyon bejött főleg, hogy nem egy menőbb TD játék árnyékában akartak létezni, hanem megpróbáltak egyediek maradni és mindenki szerencséjére ez nagyon is jól sikerült. Tartalomban nem lesz hiány, mivel a story mód mellett van még challenge mód, bónusz pályák és behozható achievementek is. Profi tower defense játékosonak a játékot ajánlott veterán módban játszani, ott már kellemesen nehéz lesz egy idő után.
A játékot jelenleg 0.25$-tól (60Ft) tudjátok megvenni DRM mentesen vagy 1$-tól Desura kulccsal még 2 napig. Aki egy picit is szerette a Plants vs Zombie-t, az imádni fogja ezt is. Ennyiért ne hagyjátok ki!

Mi már szavaztunk, most rajtad a sor!

Beware Planet Earth!

Szavazz erre a játékra, hogy megjelenhessen a Steamen!

A játékot itt vásárolhatjátok meg:
https://indiegamestand.com

komment