2013. április 12. írta: ayo
Tomb Raider - Teljesítve

Tegnap este sikerült befejeznem 100%-ra a single kampányt, sajnos volt egy-két dolog, ami mellett nem tudok szó nélkül elmenni.
Ami a legjobban zavart, hogyha végigvitted, akkor nincs enemy respawn, így ha achikat akarsz teljesíteni, akkor kezdhetsz egy új kampányt nulláról. Ha valamilyen fegyveres achi kellene pont, akkor jó sokáig el kell vinni (közepéig legalább), hogy elérd az adott fegyver fokozatát. Egyelőre nincs kedvem újrajátszani csak azért, hogy 10 embert megöljek az adott módon....

tomb raider.jpgKevésbé, de zavart a multiplayer is. Simán kihagyhatónak tartottam már a megjelenéskor is. Januárban kezdtek el vele foglalkozni - március 5-én jelent meg a játék... ennyi idő semmi komolyra nem elég és ez erősen meglátszik. A Max Payne 3 multijánál egy fokkal jobb lett talán, de ott is nagyon kényszeres volt az a plusz opció. Ez még annyira nem lenne gond, ha nem adtak volna egy eleve kihalt multinak achikat. Ebből kifolyólag és csak is az achievementek miatt megpróbáltam néha játszani, de annyira bugos és semennyire se mondható élvezetes játéknak, hogy sajna el kellett fogadnom, hogy bármennyire tetszik a játék és szeretném kimaxolni, ezt nem fogom.

tomb raider 1.jpgHa ezeket nem vesszük figyelembe és csak a single részre koncentráltuk, akkor továbbra is az év játékaként tudom emlegetni, hisz elejétől a végéig ugyanazzal a nagy izgalommal ültem le a monitor elé, hogy bebarangoljam a titokzatos sziget újabb és újabb helyszíneit. Az biztos, hogy ezek után nagyon furcsa lesz más nagy AAA cím mellé leülni, mert nagyon megszokta a szemem a profin kidolgozott vizuális világot és persze főleg Lara Croft gyönyörű karakterét, de azért próbálom elfogadni a Bioshock Infinite papírlapos almáit:) Ezekután minimum egy ilyen szintű TPS-t várok a játékfejlesztőktől, mert ritka az ennyire élvezetes játék.
Minden játékosnak csak azt tudom mondani, hogy ezt Tomb Raidert nem szabad kihagyni, új túlélő alapmű született.

10 komment