2013. február 26. írta: ayo
Brütal Legend

Ma érkezik végre PC-re is a konzolon már hódított sikerjáték a Brütal Legend!
Én már nem is tudom mióta várom, de a csupán 4 év után az a pár óra már semmiség:) Aki szereti a Double Fine / ex Lucasarts felé vicces stílusú játékokat vagy aki épp Jack Black humoráért van oda és nem gond, ha kemény metál pörög miközben gyilkol, annak azonnal BUY, a többiek olvassanak még pár sort mielőtt megveszik:)

brutal-legend.jpgAz a fajta alkotás, amit mai napig emlegetnek konzolosok, hogy milyen jó volt, vagy hogy emlékszel e arra a poénra. A játékban sok vicces utalás és számos híresség is feltűnik, mint pl. Ozzy Osbourne a metál őrzője. Játék stílusa már picit nehezebb, hisz hack and slash egy kis stratégiával egy hatalmas sandbox pályán, de valahogy annyira egyedi, hogy nem hiszem hogy el tudjátok képzelni. Én mondjuk nem szeretem annyira a hack and slash dolgokat, mert hamar megunom őket, de ezzel nem így volt. Túlságosan kivételesen darab, ezért is nehéz behatárolni.
Plusz, amit még kiemelnék, hogy eléggé jó a multija is. Két bázis, akarom mondani színpad van. Amolyan moba stílus az egész, csak itt a pénz = rajongók és majd azokból kapunk szolgákat / eszközöket. Ezeket mutálhatjuk tovább kedvünkre, adhatunk parancsokat stb. Egy játék olyan félóra, de ez simán több is lehet, ha komoly az ellenfél + akár 4 vs. 4 is lehet, amit még nem próbáltam de biztosan kemény lehet.

brutal legend multi.jpgSokakat lehet idegesíteni fog majd a zene (én se vagyok nagy kedvelője), viszont annyira jó a hangulata, hogy ezen hamar túltettem magam. Sok negatívumot nem nagyon tudok mondani, maximum azt, hogy picivel jobb gamepadon, mint bill. + egér kombóval, de egy konzolos játéktól nem vártam mást:)
Aki kedvet kapott hozzá, azok szokásosan a lenti linken tudják megvenni még elővételben ajándék TF itemekkel.

A játékot itt tudjátok megvenni:
http://store.steampowered.com/app/225260/

komment