Itt a következő 10 elfogadott Greenlight játék

Kikerült az újabb lista, aminek most én is nagyon örültem, hisz három olyan játék is benne lett, amelyekre én is szavaztam.
DLC Quest-et mindenkinek ajánlom, mert alapvetően nagyon jó kifigurázása az egész DLC-Season Pass korszaknak. A MaK-et nem is mutatom be, (már régebben is agyondicsértem és reklámoztam, hogy szavazzatok rá) elég legyen annyi hogy MUST HAVE kategória lesz. Amit még kiemelnék, az az Unepic, amit még mindig nem nyomtam végig, de nagyon tetszetős vicces rpg lett. Igazi rpg rajongóknak és kazuároknak is egyaránt ajánlom, mert tényleg folyamatosan csak nevettem - hozzátenném, hogy hivatalos magyar fordítással rendelkezik a játék, hála Lostprophet-nek.

steam_greenlight.jpg

A teljes lista:

A játéknapló Greenlight Collectiont ezen a linken érhetitek el:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=153258329

2 komment