Indie Royale - The Winter Bundle

Na végre, egy jó bundle! Alapvetően én a Hamlet-ért már megvettem, de ha közelebbről megnézzük, akkor szerintem érződik, hogy próbáltak egy igazi téli csomagot összerakni. Na de lássuk is, hogy mennyire sikerült:

indie royale winter bundle.png

Greed Corp (PC Steam): jófajta stratégia. Már Indie Gala-ban a kezdet kezdetén volt, de azóta nem nagyon került be semmi más bundle-be, pedig kíváló darab, akár egyedül, akár multiban. Ajánlom. Steam link itt. Eredeti ár: 9,99€

Hamlet (PC Steam): egyedi, nagyon ötletes és természetesen mókás kaland. Nem olyan hosszú, viszont tényleg kellemes szórakozást ígér, ezért aki nem annyira a stílus kedvelője talán ezzel majd meg tudja szerettetni magával:). Steam link itt. Eredeti ár: 4,99€

BIT.TRIP RUNNER (PC MAC Linux Steam): egy igazi indie platform, rohadt jó pixel grafika és persze chiptune zene. A játék a trailer ellenére eléggé nehéz. Nem olyan könnyű, mint aminek látszik, ráadásul eléggé addikt. Gyenge idegzetű és a kihívás nem szerető emberek kerüljék! Természetesen én ezeket szeretem :D Steam link itt. Eredeti ár 7.99€

Conquest of Elysium 3 (PC MAC Steam): aki igazán egy nagy stratégia-fan, az ezt imádni fogja. Először nekem is furcsa volt az egész játékmenet, főleg a retro grafika miatt, de ha egy picit is ráérez az ember, akkor szeretni fogja:) Steam link itt. Eredeti ár: 9.99€

Leave Home (PC Desura): retro horizontális shooter. Mondhatni igazi indie az indie-k között. Most kipróbáltam, hogy mégis milyen a game, mert nem tünt rossznak a trailer-ből éééés tényleg jó cucc - viszont egyelőre Sine Mora-t szeretném folytatni:) Alapvetően egy jól összerakott játékról van szó, ezt is szívesen ajánlom. Desura link itt. Eredeti ár: 2,99€
+ OST

They Breathe (PC Desura): én erre voltam a leginkább kiváncsi, hogy mi is lehet:) Vannak játékok, ahol felefele kell haladni jönnek a random itemek és egyre nehezedik és van a They Breathe, amely néhol teljesen groteszk módra a feje tetejére állítja az egész stílust. Lefele kell menni, minden úszik a vízben és tehenek támadnak miközben levegőert kapkodunk. Bejött :D Desura link itt. Eredeti ár: 2,49€
+ Tracks, Art


És aki az átlag felett fizet (8$): Bluescreen - Protodome album.


A bundle eredeti ára: több, mint 10725Ft. Most: jelenleg(3,79€) 1035Ft. 

A bundle-t itt tudjátok megvenni még 6 napig:
http://www.indieroyale.com/

komment