Humble Bundle for Android 4

Mostanság nem a legjobb bundle összeállításokkal rukkoltak elő, de itt van a Humble Bundle, ami végülis nem is olyan rossz. Kiemelném, most az egyszer külön kulcsokat ad!

hib4andorid4.PNG1$-tól:

Splice (PC MAC Linux Steam):
egy nagyon jófajta logikai játék: könnyed, szép grafika, jó zene. Amúgy ők csinálták a Fractal nevű játékot is, ami a minőségi alkotás, szóval csak ajánlani tudom. Steam link itt. Eredeti ár: 9,99€

Eufloria (PC Linux Steam): szintén egy könnyed logikai játék, ahol a virágok kapnak szerepet. A játék egyfajta defense, de tényleg ötletes megoldással és tetszetős grafikával. Nekem bejött. Steam link itt. Eredeti ár: 10,99€

Waking Mars (PC MAC Linux): egy jelenleg Greenlight-os űr-akció-platfrom játék. Most én is bepróbáltam és nem rossz, sőt! Nagyon jó kis sci-fi cucc, akár gamepaddal is. Ha Greenlighton sok szavazást kap, akkor lesz hozzá steam kulcs is majd:) Steam link itt. Eredeti ár: ?

Crayon Physics Deluxe (PC MAC Linux Steam): rajzolós logikai játék, nem rossz de ez is már volt amúgy régebben:) Steam link itt. Eredeti ár 17.99€

Superbrothers: Sword & Sworcery EP (PC Mac Linux Steam): ez is volt már. Egy nagyon jó kaland indie szuper retró grafikával, imádtam (iPaden igen élvezetes) és ajánlom. Steam link itt. Eredeti ár: 5,99€

+ Soundtrack az összes játékhoz

 


5.26$-tól (jelenleg):
 
 

Aki átlag felett fizet:

Machinarium (PC MAC Linux Steam): most már 3x is belerakták és pont ezért kell többet fizetni... hááát nem értem én őket. Point and click. Aranyos robotos, nagyon jó zene-grafika. Ajánlott. Steam link itt. Eredeti ár 7.49€

 

BONUS:

Aki még a bónuszok megjelenése előtt veszi meg 1$-ért a pakkot, azok is megkapják a következő játékokat, később csak az átlag felett fizetőknek jár ez is

Avadon: The Black Fortress (PC MAC Linux Steam): szerepjáték, én nem vagyok nagy rpg rajongó, de igazából jónak tűnt a demóból. Meg van benne minden, ami kell. Steam link itt. Eredeti ár: 6.99€

Canabalt: egy végeláthatatlan ügyességi játék, amit egy az egyben itt is játszhattok akár: http://www.canabalt.com/ 

Cogs (PC MAC Linux Steam): egy nagyon kellemes játék, anno már a menüjénél éreztem, hogy ez a játék nagyon tetszeni fog. Kellemes kis puzzle fogaskerekekkel, csövekkel meg miegymással. Nagyon ajánlott. Steam link itt. Eredeti: 8.99€

Swords & Soldiers (PC MAC Linux Steam): az egyik kedvenc műfajom, leginkább flashes környezetben vannak hasonlók, hivatalosan side scrolling rts-nek nevezik, én amolyan 2d-és defend-nek szoktam hívni ezeket:) Mindenképpen ajánlom, mert ezek erősen addikt. Steam link itt. Eredeti ár: 9.99€

Zen Bound 2 (PC MAC Linux Steam): kellemes meditatív kikapcsolás, avagy kötözz át minden cuccot jól. Leginkább a logikát és ügyességet igénylő játék egy kis keleti aláfestéssel. Steam link itt. Eredeti ár: 4.49€

A bundle eredeti ára: több mint 15070Ft. Most: minimum 223Ft.

A bundle-t itt tudjátok megvenni: http://www.humblebundle.com/

komment