Indie Gala 8

Azt hiszem ez most nagyon gyengére sikeredett. Az 1$-os ajánlatt csupa DRM Free játékokat ad, az átlag felett pedig lehetett volna picit jobb is. Szerencsére a Sacred Gold és egy Dark Fall befigyel, hogy tényleg legyen valamiért megvenni a packot. Azt hiszem, ha így halad nem fogok minden Galáról írni, mert egy-kettő már nekem is szörnyű volt:) Reméljük a legjobbakat és lássuk mink van:

Screen Shot 2012-08-28 at 8.46.33 PM.png

1$-tól:

Dangerous Waters (PC Steam)
: repülős-csatahajós co-op multis játék. Biztos van, aki ezeket imádja, de mai napig nem is értem, hogy lehet egy ilyen játékot 15€-ért árulni. A maga kategóriájában nem rossz, de manapság elavult és nem tudott annyira lekötni, hogy ne zavarjon legalább ez a grafika. Steam link itt. Eredeti ár: 14,99€ UserScore: 8.6

Battle Mage (PC DRM Free): majdnem 10 éves orosz fantasy rpg. Régen elmegy kategória volt, én ma már hozzá nem fognék. Videó itt. Eredeti ár: passz

Sentinel 3: Homeworld (PC DRM Free): ezzel csak iPadon játszottam, de azt el tudom mondani, hogy egy jófajta tower defense. Én szeretem őket, bár egyre kevésebbszer tudnak már igazán meglepni. Ez egy jó darab, ajánlom. Média link itt. Eredeti ár: kb. 2€ UserScor: 8.0

Superstars V8 Racing (PC DRM Free): alapvetően nem rossznak tünő játék, de sajnos az egyik legrosszabb lett. Gyenge, nincs mit ragozni. Eredeti ár: Passz. UserScore: 6.6

 

5.71$-tól:
 

Ghost Master (PC Steam): mikor megszerzed a Sims 1 forráskód egy részét, aztan beledobsz valami szellemes kalanadot, na akkor ez lesz belőle. Kislányoknak, kisgyerekeknek még kellemes is lehet.
Steam link itt. Eredeti ár: 4,99€ UserScore: 7.7

Dark Fall: Lost Souls (PC Steam): horror point & click. A stílus kedvelői örülhetnek, mert nem rossz fajta. Steam link itt. Eredeti ár: 8,99€ UserScore: 7.8

Achtung Panzer: Operation Star (PC DRM Free): anno a Kharkov 1943-at próbáltam, ami nem volt rossz, de annyira sztem nem volt jó se, hogy legyen még egy. Egy próbát megér, mert el lehet vele ütni az időt + hátha ez a rész már tökeletesebb az elődjénél... Adok neki egy közepest. Videó link itt. Eredeti ár: Passz.

Space Empires V (PC Steam): állítolag van rajongótábora, de én a steames képeket nem bírom 5mp-nél tovább nézni annyira gyenge. 2006-ban még itthon is nagyon várták, de manapság szerintem vannak már jobb űrstratégiák... Steam link itt. Eredeti ár: 14.99€ UserScore: 8.0

Sacred Gold (PC Steam): egy kellemesebb játék a végére.. igen végre valami jó kis fantasy-rpg. Ránk fér. Ajánlott. Steam link itt. Eredeti ár: 9.99€ UserScore: 7.0

Secret Bonus: érkezik

A bundle eredeti ára: több mint 15800Ft. Most: Minimum 225Ft.

A bundle-t itt tudjátok megvenni még 14 napig: http://www.indiegala.com/

komment