99 Levels To Hell - IndieGameStand

Most már kimondhatom, hogy igazi IGS fan lettem én is. Egyre több színvonalas játékot pakolnak az akciókba és szerencsénkre tartják a szokásos alacsony árazást. A mai akciós játékot bevallom még nem ismertem, de úgy éreztem nagyon nem bukhatok vele. A képek és a videók bejöttek, na meg persze engem is már régóta elkapott a roguelike láz, szóval adtam egy esélyt neki, ha már ilyen szürke vasárnapunk van.

99 Levels To Hell.jpg

Elsőre a Spelunky jutott eszembe a hasonló grafika miatt, de a játék menet igazából sokkal akciódúsabb, mint az átlag platformer roguelike játékok. Egyelőre olyan 1 órát játszottam vele, amelyből az jött le, hogy ennyiért bőven megérte, viszont ahogy olvastam a GOG.com-on is a hozzászólásokat, azért sokan csalódtak a játékban. Többnyire a monotonitást és a kevés tartalmat emelték ki, de volt akinek a gyenge grafika nem tetszett. Nekem utóbbival például semmi gondom nem volt, amúgy érdekesnek tartottam az eddig beszerzett tárgyakat, fegyvereket is. Az lehet, hogy 6 dollárért nem érte meg nekik, de most ennyiért, ha valaki kicsit is szereti a stílust, akkor szerintem simán jó.

Az árazás szokásosan 0.25$-tól (58Ft) indul a DRM Free verzióért és 1$-tól GOG és Desura kulcsot is kapunk, 1.5$-tól pedig a soundtrack is jár hozzá.

A játékot itt vásárolhatjátok meg:
https://indiegamestand.com

Mi már szavaztunk, most rajtad a sor!

99 Levels To Hell

Szavazz erre a játékra, hogy megjelenhessen a Steamen!

 

komment